سرویس: ورزشیکد خبر: 13119|18:51 - 1392/03/21
نسخه چاپی

ورزشگاه آزادی در انتظار تماشاگر

ورزشگاه آزادی در انتظار تماشاگر

291804_972مطلع الفجر-ورزشگاه آزادی در انتظار تماشاگر است تا فوتبال ایران در روزی به یاد ماندنی، در یک قدمی چهارمین حضور خود در جام جهانی فوتبال قرار بگیرد.

عصر ایران؛سعید شمس - تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی امشب به دیدار لبنان خواهد رفت که در صورت کسب 3 امتیاز، امیدواری زیادی برای صعود به جام جهانی 2014 برزیل پیدا خواهد کرد.

ملی پوشان ایران که از 5 دیدار اول خود فقط 7 امتیاز داشتند، با شکست دادن قطر دوباره وضعیت خوبی در جدول پیدا کردند و حالا دنبال این هستند تا با گرفتن 4 امتیاز از 2 دیدار باقی مانده، بتوانند به عنوان یکی از دو تیمی که مستقیما به جام جهانی راه پیدا می کنند، خود را به عنوان یکی از مسافران برزیل بشناسانند. نکته مشخص و غیرقابل انکار درباره هفتمین بازی مقدماتی ، برتری فنی محسوس ایران برابر لبنان است که به همین دلیل نگرانی خاصی احساس نمی شود و به همین خاطر است که بازیکنان تیم ملی و البته کی روش در چند روز اخیر فقط به حضور تماشاگران تاکید کردند و این انتظار را از مردم فوتبالدوست دارند که به مانند بیشتر مواقع، با حضور در ورزشگاه آزادی به حمایت همه جانبه از تیم ملی ایران بپردازند. با توجه به اینکه به احتمال زیاد "تفاضل گل" در صعود یا عدم صعود مستقیم ایران و ازبکستان، تعیین کننده خواهد بود، اگر جو ورزشگاه طوری شود که لبنانی ها نتوانند با تمرکز لازم بازی کنند، این امکان برای بازیکنان ایران به وجود خواهد آمد که از برتری آشکار فنی خود در فضای به وجود آمده استفاده حداکثری کنند و با تعداد گلهای زیادی حریف نه چندان مقتدر خود را شکست بدهند. تاکید، این است که تیم ملی ایران امشب احتاج مبرمی به حمایت ایرانی ها دارد و به همین دلیل باید گفت که ورزشگاه آزادی در انتظار تماشاگر است تا فوتبال ایران در روزی به یاد ماندنی، در یک قدمی چهارمین حضور خود در جام جهانی فوتبال قرار بگیرد. دیدار تیم های ایرن و لبنان ساعت 20 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد