سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113372|15:30 - 1402/11/12
نسخه چاپی

تدبیر “تسهیل در تردد” مزارستان طاقیل گیلانغرب در پی مطالبه مردمی

تدبیر “تسهیل در تردد” مزارستان طاقیل گیلانغرب در پی مطالبه مردمی
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهر گیلانغرب از تدبیر “تسهیل در تردد” مزارستان طاقیل گیلانغرب در پی مطالبه مردمی خبر داد .

به گزارش مطلع الفجر ،سروان علیشیر کمری در گفتگویی  با اشاره به ضرورت رعایت اصول ترافیکی و رعایت حال مردم عزیز  اظهار داشت :با توجه به مطالبه مردمی وهم چنین ضمن بررسی بعمل آمده وکندی تردد درمزار طاقیل و اعتراض شهروندانی که جهت زیارت اهل قبور به مزار مراجعه می نمایندتدابیری برای اصلاح این مسیر انجام شد .
وی افزود:دور برگردان پشت غسالخانه ورودی مزارستان طاقیل  که عمده مشکل و دارای گره ترافیکی بوده با پیشنهاد فرماندهی محترم انتظامی شهرستان و پلیس راهنمایی و رانندگی و مساعدت شهردار پرتلاش و جهادی، مسدود شد .
 


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهر گیلانغرب  به جهت مراعات اصول ترافیکی و ممانعت از وقوع بار ترافیکی آزار دهنده  در این خصوص تصریح کرد : از همشهریان ورانندگان تقاضا داریم از مسیر مجاز وبا سرعت مطمئنه حرکت نموده واز حرکت ،خلاف جهت، مسیر تعیین شده و توقف خلاف جهت وهم چنین توقف برروی جدول و پارک دوبله به جد خودداری  نمایند .
این مقام انتظامی ابراز داشت :درصورت مشاهده  تردد خلاف،وفق مقررات اعمال قانون صورت می پذیرد و جهت سهولت درتردد، کارکنان پلیس راهنمایی و رانندگی در پنج شنبه ها وایامی که نیاز به حضور باشد اقدام به گشت زنی نموده وبا تخلفات برخورد می نمایند