سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113308|11:43 - 1402/09/12
نسخه چاپی

رییس بهزیستی گیلانغرب:

۱۵۰۰ معلول زیر چتر حمایتی بهزیستی در گیلانغرب

۱۵۰۰ معلول زیر چتر حمایتی بهزیستی در گیلانغرب
رئیس اداره بهزیستی شهرستان گیلان غرب گفت ۱۵۰۰ معلول حمایت و خدمات متنوعی را از بهزیستی گیران غرب دریافت می‌کنند.

به گزارش مطلع الفجر؛رئیس اداره بهزیستی شهرستان گیلانغرب  گفت: 1500 نفر از معلولان این شهرستان زیر چتر حمایت‌های بهزیستی قرار دارند و آمار قابل توجهی  از آنان مستمری بگیر هستند. 
مهندس بهزاد شیرزادی در مراسمی که  درمحل مرکز گفتاردرمانی و کاردرمانی این شهرستان برگزارشد اظهار داشت :خدماتی شامل کمیسیون تشخیص نوع و شدت معلولیت، برقراری مستمری، کمک هزینه مناسب‌سازی، درمان، کاشت حلزون، نگهداری معلولان ذهنی، سالمندان، جسمی حرکتی اعصاب وروان ،کمک هزینه موردی، ایاب وذهاب، ارایه خدمات به کودکان پی کی یو به جامعه هدف از ماموریت‌های درحال انجام است.

وی  تصریح کرد :1500 معلول در این شهرستان تحت حمایت بهزیستی قراردارند که درحال حاضر ۹۰ نفراز  نونهالان از سه شهرستان غربی استان خدمات گفتار درمانی و کار درمانی را در مرکز گیلانغرب با حمایت بهزیستی دریافت می دارند.
فرماندار شهرستان  گیلانغرب در این مراسم ضمن تبریک ۱۲ آذرماه روز جهانی و گرامیداشت هفته ملی افراد دارای معلولیت گفت : بدون شک معلولیت باعث ناتوانی نخواهد شد و با اراده و خودباوری می توان به موفقیت های فراوانی دست یافت که شما معلولین توانمند و برتر این مهم را تحقق بخشیدید.

دکتر پروین  تصریح کرد  : اختصاص و پرداخت تسهیلات ارزان قیمت برای ایجاد اشتغال ویژه معلولین و توانمند سازی این قشر از جامعه موضوعی ضروری است.
امروز و بمناسبت  هفته معلولین باحضور امام جمعه، فرماندار ، رئیس دادگستری و جمعی از مدیران ادارات روز جهانی معلولین درمیان معلولان حرکتی و گفتاری شهرستان گیلانغرب گرامی داشته شد .