سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113252|08:24 - 1402/07/22
نسخه چاپی

یادداشت؛

هویت جعلی رژیم صهیونسیتی تثبیت‌شدنی نیست

هویت جعلی رژیم صهیونسیتی تثبیت‌شدنی نیست
ملت فلسطین ریشه در این خاک دارد و آواره های بی ریشه ای که از سراسر دنیا جمع شده و موجودی به نام اسرائیل را تشکیل داده اند هیچ گاه نمی توانند پاره تن اسلام را از مسلمانان جدا کنند.

به گزارش مطلع الفجر ،فرشته سنجیده فعال رسانه‌ای در یادداشتی نوشت: رژیم اشغالگر و کودک کش صهیونیستی در طول تاریخ ننگین خود که از هیچ جنایتی فروگذار نکردند و هر بار هم با همراهی رسانه‌های دنیای استکبار سعی در مبرا کردن چهره خبیث خود می‌کرد حالا که کشته‌های زیادی روی دستش مانده می‌خواهد با مظلوم‌نمایی چهره‌ای خشنی از مقاومت به دنیا نشان دهد تا افکار عمومی دنیا هم اسرائیل را بی‌گناه و مظلوم بدانند و دستش برای جنایت بیشتر بازتر باشد!!

 اسرائیل همچنین برای فرار از خِفَتی که بر سرش آمده است به دنبال این است که انگشت اتهام خود را به سمت دیگران و از جمله ایران ببرند، درست است که ایران همیشه حمایت خود را از مقاومت فلسطین داشته و باقدرت به این حمایت ادامه خواهد داد و در کنار مظلومانی که از سرزمین خود آواره شده‌اند خواهد ایستاد، اما آنچه که امروز در فلسطین اشغالی رخ داد اقتدار و قدرت عملیاتی بی‌سابقه نیروهای مقاومت بود که در یک عملیات پیچیده و ترکیبی در میدان مبارزه آن‌چنان اسرائیل را سردرگم کردند که حتی فرصت واکنشی را نیز به او ندادند.

 عمر مقاومت فلسطینی‌ها به‌اندازه عمر غصب سرزمینشان است و از آن روز نحس که صهیونیست فلسطین را غصب کرد مبارزین فلسطینی در میدان مقاومت بودند و تا امروز نیز مانده‌اند، اما امروز پیامشان به دنیا را جسورانه‌تر و کوبنده‌تر از تمام این سال‌هایی که سرزمینشان غصب شده بود را دادند.

 واقعاً این عملیات دوست و دشمن را حیرت‌زده کرد، دوستان را خوشحال و مقاومت را تحسین کردند و دشمنان را نیز ترساند، آری دشمنان ترسیدند که تا کنون قدرت حماس و نیروهای مقاومت را دست‌کم گرفته بودند و اکنون این پیام را دریافتند که اسرائیل نمی‌تواند در یک سرزمین غصب شده موجودیت و هویت جعلی و ساختگی خود را تثبیت کند.

 

 فرزندان شجاع و شهادت‌طلب فلسطین که از بدو تولد لوله تفنگ صهیونیست را بر سرخود مشاهده کردند و در سرزمین مادری خود اجازه زندگی نداشتند و برای نماز گزاردن در مسجدالاقصی باید مورد تأیید و تفحص صهیونیست‌ها قرار می‌گرفتند حالا قد کشیده‌اند و بلای جان نتانیاهوی جلاد شده‌اند.

 ملت فلسطین ریشه در این خاک دارد و آواره‌های بی‌ریشه‌ای که از سراسر دنیا جمع شده و موجودی به نام اسرائیل را تشکیل داده‌اند هیچ‌گاه نمی‌توانند پاره تن اسلام را از مسلمانان جدا کنند، فلسطین متعلق به فلسطینان است و امروز مقاومت ثابت کرد که این یک شعار نیست و قطعاً در روزی که دور نخواهد بود محقق خواهد شد.