سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113186|09:03 - 1402/06/07
نسخه چاپی

امام جمعه گیلانغرب ؛

تردد موکب داران اربعین ازسومار /مرز سومار نزدیکترین مرز به بغداد برای تردد موکب داران است

تردد موکب داران اربعین ازسومار /مرز سومار نزدیکترین مرز به بغداد برای تردد موکب داران است
امام جمعه گیلانغرب گفت: مرز سومار در شهرستان گیلانغرب نزدیکترین مرز به بغداد برای تردد موکب داران اربعین حسینی (ع) است.

به گزارش مطلع الفجر ،امام جمعه گیلانغرب گفت: مرز سومار در این شهرستان نزدیکترین مرز به بغداد برای تردد موکب داران اربعین حسینی (ع) است.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در حاشیه بازدید از روند کیفیت خدمات به زوار و موکب داران مراسم اربعین اباعبدالله الحسین (ع) در مرز سومار ، اظهار کرد: این مرز به عنوان نزدیکترین مرز به بغداد، طی ۲ سال اخیر محل تردد موکب داران اربعین شده است.

وی با تاکید بر فراهم شدن بستر با کیفیت خدمات و تحقق زیر ساخت‌ها در این منطقه، از مسئولین شهرستان و متولیان مرز سومار در ایجاد زیر ساخت‌های تردد مواکب اربعین حسینی (ع) در پایانه مرزی سومار تقدیر کرد.

فرماندار گیلانغرب نیز از آغاز تردد موکب داران از مرز سومار از روز پنجم شهریور ماه خبر داد و گفت: این مرز به صورت ۲۴ ساعته پذیرای مواکب و عوامل خدمات رسان به زائران از سراسر کشور برای عزیمت به عراق است.

وحید محمدی با اشاره به استقرار امکانات رفاهی به منظور خدمات رسانی به عوامل مواکب در مرز سومار، افزود: پیش بینی اقداماتی از جمله پذیرایی، ایجاد فضای اسکان، تغذیه، درمان، تأمین امکانات لازم، الزامات هماهنگی و پذیرایی از زائران و کنترل تردد مسیرهای مواصلاتی انجام شده است.

وی تاکید کرد: تنها مواکب و عوامل خدمات رسان همراه مواکب مجاز به تردد از مرز سومار هستند