سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113166|09:06 - 1402/05/26
نسخه چاپی

همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی ؛

141 آزاده سر افراز گیلانغرب تجلیل شدند+ تصاویر

141 آزاده سر افراز گیلانغرب تجلیل شدند+ تصاویر
آیین تجلیل از آزادگان شهرستان گیلانغرب امروز باحضور دهها آزاده این شهرستان برگزارشد.

به گزارش مطلع الفجر ،در این مراسم  با حضور  جانشین فرماندهس سپاه ، معاون سیاسی ، بخشدار ، رییس بنیاد شهید ، رییس کمیته امداد جانشین فرماندهی سپاه شهرستان گیلانغرب در سخنانی ضمن تجلیل از استقامت و پایمردی آزادگان در ورنج زندانهای دشمن بعثی و صبروبردباری خانواده های آنها گفت شما با خدا معامله کردید  و خداوند هم خود پاسخ و پاداش این شکیبایی را خواهد داد.

سرهنگ پاسدار پیرو جایگاه رفیع خانواده شهدا و آزادگان معزز را یاد آور  و افزود :شما آزادگان امروز هم ثابت نمودید که همانند هشت سال دفاع مقدس همواره در کنار دفاع از نظام و انقلاب و آرمانهای امام و ارویج ارزشهای ناب اسلام هستید و هروقت که لازم باشدبه میدان دفاع می آئید.

وی  اظهار داشت: امنیتی که امروز داریم یقینا محقق نمی شد مگر در سایه ایثار شماها و جانفشانی شهدا وجانبازان و هدایت های امام و مقام معظم رهبری که همچون شمع روشنی بخش جامعه هستید شما با سرافرازی وسربلندی از کشور دفاع کردید سالها رنج و مشقت را تحمل کردید.
شهرستان گیرانغرب ۱۴۱ آزاده سرافراز تقدیم انقلاب و کشور نموده که سه تن از این عزیزان در اسارتگاههای دشمن بعثی به فیض شهادت نائل گردیده اند  .