سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113160|18:29 - 1402/05/24
نسخه چاپی

توصیفی ، تصویری ؛

افتتاحیه نمایشگاه جشنواره پایگاه های اسوه شهرستان گیلانغرب +تصاویر

افتتاحیه نمایشگاه جشنواره پایگاه های اسوه شهرستان گیلانغرب +تصاویر
فرمانده سپاه شهرستان گیلانغرب گفت :ما امروز در جشنواره پایگاه‌های اسوه از مجموع ۱۲۰ پایگاه مقاومت که در سطح شهرستان مشغول فعالیت هستند ۱۱ پایگاه را به عنوان اسوه انتخاب کرده‌ایم.

به گزارش مطلع الفجر ؛سرهنگ پاسدار محمد جواد نجفی فرمانده سپاه شهرستان گیلان غرب در آیین افتتاحیه نمایشگاه جشنواره پایگاه‌های اسوه شهرستان گیلان غرب که به همت بسیج مساجد و محلات سپاه این ناحیه برگزار شد گفت: فرهنگ بسیجی به مثابه الگویی کارآمد در عرصه‌های مختلف مظهر ثبات، افتخار و عظمت نظام اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد :بسیج به مثابه شجره طیبه در اقصی نقاط کشور در عرصه‌های فرهنگی اجتماعی، امنیتی دفاعی، تعلیم، تربیتی و مهارت افزایی و در حوزه محرومیت زدایی مشغول فعالیت است.

فرمانده سپاه شهرستان گیلانغرب ابراز داشت:ما امروز در جشنواره پایگاه‌های اسوه از مجموع ۱۲۰ پایگاه مقاومت که در سطح شهرستان مشغول فعالیت هستند ۱۱ پایگاه را به عنوان اسوه انتخاب کرده‌ایم.

وی در این خصوص  افزود :از این تعداد ۸ پایگاه  مقاومت برادر و 3پایگاه خواهر طی سه روز که نمایشگاه دایر است برنامه‌های آنها در معرض بازدید بسیجیان و همشهریان عزیز گیلان غرب قرار می‌گیرد.

سرهنگ نجفی ابراز داشت :در پایان و بعد از طی فعالیت سه روزه و عرضه عملکردهای پایگاههای موصوف، ما با انتخاب یک پایگاه مقاومت خواهر و یک پایگاه برادر عملکرد مجموعه‌ها را به استان معرفی خواهیم کرد.

*تقدیر امام جمعه شهرستان گیلانغرب از عملکرد پایگاههای اسوه گیلانغرب

امام جمعه شهرستان گیلانغرب نیز ضمن تقدیر از فعالیت  بسیجیان و مردم عزیز در قالب پایگاههای مقاومت  در  محلات اسلامی  در سطح روستا ها و شهر  گفت :فرهنگ بسیجی  به عنوان یک شاکله مردمی ،مظهر ثبات، افتخار و عظمت نظام اسلامی ایران است.

حجت الاسلام فاطمی نسب در حاشیه دیدار از نمایشگاه طرح اسوه در گیلانغرب  افزود :بسیج و بسیجیان و سپاهیان عزیز همواره ثابت کرده اند در کنار مردم عزز هستند و امروز میبینیم که در عرصه های مختلف خصوصا در عرصع فرهنگی و محرومیت زدایی در کنار مردم عزیز و در صدد رفع مشکلات انها هستند و ما حقیقتا قدردان این تلاشها که به فکر مردمند، هستیم.