سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113127|09:14 - 1402/05/04
نسخه چاپی

فرماندار گیلانغرب:فرماندار گیلانغرب:

مرز سومار آماده تردد مواکب خدمات‌رسانی است

مرز سومار آماده تردد مواکب خدمات‌رسانی است
فرماندار گیلانغرب گفت: مرز سومار که به عنوان گذرگاه و مسیر ترد مواکب و عوامل خدمات رسانی زائران اربعین تعیین شده آماده برگزاری رویداد بزرگ اربعین حسینی است.

به گزارش مطلع الفجر ،وحید محمدی در گفتگویی اظهار داشت: مرز سومار تنها گذرگاه تردد مواکب خدمات رسانی زائران اربعین است که امکانات رفاهی به منظور خدمات رسانی به عوامل مواکب در این مرز استقرار یافته است.

وی اظهار کرد: مسایل مربوط به اسکان، پشتیبانی، تغذیه، ترابری، درمان، نقاط ایجاد موکب، ایجاد وضعیت مناسب بهداشتی برای زائران، تامین امکانات لازم برای آنان، امنیت زوار، الزامات هماهنگی و پذیرایی از زائران و همچنین کنترل تردد مسیرهای مواصلاتی از اقدام هایی است که برای تردد مواکب پیش بینی شده است.

نماینده عالی دولت در گیلانغرب گفت: همچنین چند موکب با ظرفیت سرویس دهی به چندهزار نفر در روز توسط این شهرستان ایجاد شده، ۲ مورد از این مواکب در مرز خسروی و مرز سومار و همچنین ۲ مورد مربوط در مسیر زوار اربعین در شهرهای گیلانغرب و سرمست مستقر هستند.

محمدی ادامه داد: گیت های گذرنامه نیز در مرز سومار پیش بینی شده و امکانات اولیه شامل خدمات بهداشتی و رفاهی برای خدمات رسانی به موکب داران در مرز سومار فراهم است.