سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113122|08:22 - 1402/05/01
نسخه چاپی

رییس تامین اجتماعی گیلانغرب:

14هزار نفردر شهرستان گیلانغرب از خدمات تامین اجتماعی بهرمند اند

14هزار نفردر شهرستان گیلانغرب  از خدمات تامین اجتماعی  بهرمند اند
 ،رییس اداره تامین اجتماعی گیلان غرب گفت: هم اکنون ۱۴ هزار نفر از جمعیت شهرستان از خدمات متنوع این سازمان  برخوردار هستند.

به گزارش مطلع الفجر؛عبدالرضا احسان تبار در گفتگو با خبرنگار مطلع الفجر ضمن تبریک هفته تامین اجتماعی افزود: هم اکنون ۵۶۰۰ نفر در این شهرستان در قالب بیمه شده اصلی شامل کارگران شاغل در شهرستان و کارمندان ادارات و نهادها زیر پوشش این بیمه هستند که با احتساب افراد تحت تکفل آن ها در مجموع ۱۴  هزار نفر از خدمات بیمه بهره می برند.
وی اظهار کرد: این اداره همچنین به ۱۳۴۹ نفر  شامل بازنشستگان، از کارفتادگان و بازماندگان، مستمری ماهیانه و به ۱۰۶ نفر مقرری بیکاری پرداخت می‌کند.
احسان تبار اضافه کرد:  کارگاه های بدهکاردر صورت پرداخت یکجا و تقسیط بدهی در مدت ۱۲ ماه تمام جرائم آن ها بخشوده و اصل حق بیمه وصول می شود که مهلت اجرای این طرح تا پایان ۳۱ مرداد ماه و در راستای شعار سال ۱۴۰۲ (مهار تورم و افزایش تولید) است.
وی ادامه داد: در راستای افزایش پوشش بیمه ای در قالب طرح فراگیر خانواده ایرانی،از همشهریان عزیز خواستند که نسبت به بیمه نمودن خود و یا افراد تحت تکفل از طریق سامانه سازمان اقدام نمایند.

شهرستان گیلان غرب در غرب استان کرمانشاه با دو بخش مرکزی وگواور، دارای بیش از ۶۰ هزار نفر جمعیت است