سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113121|09:43 - 1402/05/01
نسخه چاپی

برگزاری جلسه ستاد اربعین در گیلانغرب+ تصاویر

برگزاری جلسه ستاد اربعین در گیلانغرب+ تصاویر
صبح امروز با حضور مسوولین و اعضای ستاد جلسه ستاد اربعین در گیلانغرب برگزار شد.

به گزارش مطلع الفجر ،محمدی فرماندار شهرستان گیلانغرب در این جلسه با اشاره به اینکه فرصت اربعین ظرفیتی مناسب برای تقویت باورها و اعتقادات مردم به معارف اهل بیت علیهم السلام است، اظهار داشت: حضور متعهدانه و خدومانه پای کار ما مسئولان در کنار مردم عزیز در  ایام محرم و خصوصا اربعین حسینی .ع. بسیار حائز اهمیت است.

وی  بیان داشت: اربعین یک گفتمان اعتقادی، هویتی و تاریخی است و خدمت به زوار اربعین را وظیفه خود می‌دانیم، از این رو لازم است دستگاه های اجرایی عضو ستاد اربعین همکاری و هماهنگی های لازم را در این رابطه به عمل آورند.

امام جمعه گیلانغرب  در جلسه ستاد اربیعین شهرستان گیلانغرب  با بیان اینکه برگزاری مراسم اربعین برای جهان تشیع مهم است، افزود: تمام مکاتب غربی رو به افول است لذا با برگزاری باشکوه اربعین اقتدار اسلام را به نمایش خواهیم گذاشت.

حجت الاسلام فاطمی نسب به ظرفیت سومار  و خسروی برای تردد زوار به عنوان یک فرصت  ارشمند در منطقه یاد کرد  و خدمت به زائران اباعبدالله الحسین (ع) را فرصتی ارزشمندو اظهار داشت: با برنامه ریزی لازم و استفاده از ظرفیت تمامی دستگاه‌ها وتشکل های  مردمی ومذهبی فعال در این حوزه در راستای  اعتلای فرهنگ عاشورایی  و حسنی .ع. به نحو شایسته اقدام خواهد شد و قطعا  حضور پر شور و پای کار مردم عزیز  شعف  معنوی و شکوه حسنی خاصی به این آیین معنوی خواهد بخشید .