سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113106|12:13 - 1402/04/25
نسخه چاپی

به مناسبت هفته بهزیستی برگزار شد ؛

نمایشگاه عرضه صنایع دستی و محصولات محلی در گیلانغرب + تصویر

نمایشگاه عرضه صنایع دستی و محصولات محلی در گیلانغرب + تصویر
نمایشگاه عرضه صنایع دستی و محصولات محلی جامعه هدف بهزیستی شهرستان گیلانغرب افتتاح شد.

به گزارش مطلع الفجر ،به مناسبت هفته بهزیستی نمایشگاه عرضه محصولات دستی و سنتی مددجویان بهزیستی گیلانغرب با حضور معاون فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان آعاز به‌کار کرد.

 

شمهندس بهزاد شیرزادی رییس بهزیستی گیلانغرب گفت:در این نمایشگاه بیش از ۶۰ نوع از محصولات و صنایع دست‌ساز جامعه هدف بهزیستی در بخش‌های صنایع چوب، گلیم، فرش دستباف، البسه، ترشیجات، چیت‌بافی و سایر صنایع محلی در معرض دید عموم قرار گرفته و بازدید کنندگان می‌توانند این محصولات را با قیمت‌های بسیار پایین تر از بازار تهیه نمایند.

وی تصریح کرد :این نمایشگاه شامل توانمندی‌های هنری، صنایع دستی، تجسمی و هنرهای دستی افراد دارای معلولیت است و این بیانگر حضور پررنگ افراد دارای معلولیت در جامعه و توانمند شدن آنها است.
 

شیرزادی افزود: نمایشگاه یاد شده در راستای شناسایی توانمندی‌های جامعه هدف به اقشار مختلف برپا شده است و ما در صدد هستیم این قشر را بیشتر به جامعه معرفی کنیم.
شیدا نوربخش معاون فرماندار ضمن تقدیر از فعالیت‌های بهزیستی شهرستان و مراکز مثبت زندگی زیر مجموعه، یکی از اهداف اساسی دولت را توانمند کردن مردم از طریق اشتغال‌های خانگی و خُرد محلی و همیار دانست و خواهان تلاش در جهت گسترش این نمایشگاه در تمام فصول سال گردید.
 


قطعا  برگزاری  این چنین نمایشگاههای  با هدف ارزش نهادن بر توانمندیهای معلولین و زنان سرپرست خانوار در زمینه های فرهنگی، هنری،نمایشگاه توانمندی این عزیزان علاوه بر اینکه انگیزه را مضاعف میکند باعث  نوعی حضور مثبت تر در عرصه اجتماعی انها به شمار می رود .
استان کرمانشاه دارای ۴۶ هزار معلول است که از این تعداد ۴۳ هزار نفر خدمات مستمر ماهیانه دریافت می‌کنند، همچنین خدماتی از قبیل فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتار درمانی و اهدا وسایل توانبخشی در حد وسع سازمان به این افراد ارائه می‌شود.