سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113104|11:23 - 1402/04/23
نسخه چاپی

رئیس اداره بهزیستی گیلانغرب؛

اجرای بیش از ۷۰ کارگاه در حوزه پیشگیری ، آسیب شناسی در مناطق شهری و روستایی گیلانغرب

اجرای  بیش از ۷۰ کارگاه در حوزه پیشگیری ، آسیب شناسی در مناطق شهری و روستایی گیلانغرب
رئیس اداره بهزیستی گیلانغرب گفت :در سال گذشته بیش از ۷۰ کارگاه در حوزه پیشگیری از اعتیاد، آسیب شناسی و پیشگیری از آسیب‌ها در مناطق مختلف شهری و روستایی اجرا گردیده است.

به گزارش مطلع الفجر ،‍ همزمان با گرامیداشت هفته بهزیستی رئیس اداره بهزیستی گیلانغرب  همراه با جمعی از پرسنل این اداره در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه در خطبه های پیش از نماز سخنرانی کرد.

 

به گزارش خبرنگار مطلع‌الفجر، بهزاد شیرزادی ضمن تبریک هفته بهزیستی و تامین اجتماعی به تشریح و ارائه آمار و عملکرد اجمالی از اداره بهزیستی شهرستان گیلانغرب پرداخت:

 وی گفت : بهزیستی به عنوان یکی از متولیان سلامت اجتماعی جامعه، هم در حوزه پیشگیری و کاهش آسیب اجتماعی، هم در مداخله مستقیم در موضوع آسیب‌اجتماعی و هم در حمایت از آسیب‌‌دیدگان اجتماعی فعالیت می‌کند.

  شیرزادی تصریح کرد :در سال گذشته و به منظور رفاه حال همشهریان مرکز چند معلولیتی در شهرستان گیلانغرب راه‌اندازی شده که در بخش کاردرمانی و گفتاردرمانی بخش عمده‌ای از مشکلات جامعه هدف شهرستان را مرتفع کرده است.

 رئیس اداره بهزیستی گیلانغرب  یاد آور شد :طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان(مانا) ۱۳ تا ۱۸ سال با هدف مشارکت اجتماعی و پرسشگری و تصمیم‌گیریِ منطقی نوجوانان توسط روانشناسان آموزش دیده در شهرستان در حال انجام است.
 وی ابراز داشت : در سال گذشته بیش از ۷۰ کارگاه در حوزه پیشگیری از اعتیاد، آسیب شناسی و پیشگیری از آسیب‌ها در مناطق مختلف شهری و روستایی اجرا گردیده است.

 رئیس اداره بهزیستی گیلانغرب در پایان گفت :  در حوزه پیشیگیری از معلولیت‌ها، غربالگری شنوایی و بینایی سنجی و همچنین معرفی جهت انجام آزمایشات ژنتیک توسط کارشناسان بهزیستی، بصورت مداوم در طول سال انجام می‌پذیرد.