سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113061|11:58 - 1402/03/21
نسخه چاپی

نماینده مجلس:

۷۰ درصد اعتبارات راهداری غرب کرمانشاه در گیلانغرب هزینه شده است

۷۰ درصد اعتبارات راهداری غرب کرمانشاه در گیلانغرب هزینه شده است
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: طی ۲ سال گذشته تاکنون در حوزه آسفالت بیش از ۷۰ درصد اعتبارات منطقه در حوزه شهرستان گیلان‌غرب تخصیص یافته که برابر با مجموع آسفالت انجام شده در ۳۰ سال گذشته است.

به گزارش مطلع الفجر ،شهریار حیدری در حاشیه بازدید از عملیات قیرریزی و آسفالت محورناودارگیلانغرب ومله‌نیاز توابع این شهرستان، افزود: ۶ کیلومتر آسفالت راه گردنه مله‌نی از توابع این شهرستان از محل اعتبارات استانی و با برآورد ۵۷ میلیارد ریال انجام شده است.

وی اظهار کرد: همچنین آسفالت ۹ کیلومتر جاده ناودار گیلان‌غرب با ۱۱۰میلیارد ریال اعتبار هم اکنون در دست انجام است.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: همچنین در خصوص گازرسانی به روستاهای شهرستان گیلانغرب نیز هم اکنون این شهرستان در بین ۱۴ شهرستان استان کرمانشاه سبز است و تمام روستاهای این شهرستان از نعمت گاز برخوردارند.

حیدری ادامه داد: در خصوص آب شرب شهر سرمست نیز عملیات آبرسانی با ۴۰۰میلیارد ریال هم اکنون در حال اتمام است.
وحید محمدی فرماندارگیلانغرب نیز با بیان اینکه هدف همه ما خدمت برای مردم در جهت توسعه و پیشرفت است گفت: جاده ناودار گیلانغرب راه دسترسی به شهرستان ایوانغرب از توابع استان ایلام محسوب می شود و در واقع آسفالت این مسیر از نیازهای اساسی منطقه به شمار می رفت که انجام شد.
 

فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه نیز گفت: تکلیف داریم به مردم خدمات ارائه کنیم که بیش از ۶۰ درصد از اعتبارات حوزه سه شهرستان در این زمینه در گیلان‌غرب هزینه شده است که در ۳۰ سال گذشته بی سابقه بوده است.

وی ادامه داد: آسفالت و بهسازی جاده اصلی محور چله به سمت کرمانشاه هم به محض رفع مشکل حقوقی اجرا و عملیاتی خواهد شد.

شهرستان گیلانغرب دارای ۵۱۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی است که ۱۹۰ کیلومتر آن در حوزه های برفگیر واقع شده است.