سرویس: تازه های خبرکد خبر: 112813|13:33 - 1401/09/26
نسخه چاپی

توصیفی ، تصویری ؛

جانباز ۷۰ درصد گیلانغرب آسمانی شد+تصاویر تشییع

جانباز ۷۰ درصد گیلانغرب آسمانی شد+تصاویر تشییع
"قاسم امینی"جانباز ۷۰ درصد و از یادگاران هشت سال دفاع مقدسف پس از سالها مجاهدت و پایمردی بر ارزشهای اسلام و انقلاب، سرانجام دعوت حق را لبیک گفت و در بیمارستان ساسان تهران به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش مطلع الفجر ،" قاسم امینی " جانباز 70 درصد استان کرمانشاه پس از سال‌ها تحمل آلام ناشی از جراحت و جانبازی اش صبح روز گذشته به کاروان شهیدان ملحق شد.
"قاسم امینی"جانباز 70 درصد و از یادگاران هشت سال دفاع مقدسف پس از سالها مجاهدت و پایمردی بر ارزشهای اسلام و انقلاب، سرانجام دعوت حق را لبیک گفت و در بیمارستان ساسان تهران به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

این شهید معظم از یادگاران دوران دفاع مقدس در سال 1359 در با عنوان پاسدار به مناطق عملیات اعزام شد و دردر منطقه باویسی قصر شیرین بر اثر انفجار ناشی از مین کارگذاشته شده توسط دشمن، از ناحیه سر، پا و چشم راست بشدت مجروح شد و مدال ایثار و جانبازی را از آن خود کرد که پس از 42 سال به همرزمان شهیدش پیوست.


پیکر مطهر این جانباز مقاوم ساعت 14 امروز از میدان توحید شهرستان گیلاتغرب تا میدان راهنمایی تشییع و سپس جهت خاکسپاری در زادگاهش به مزارستان روستای میلیل منتقل شد و در کنار دیگر شهدای این خطه آرام گرفت.