سرویس: تازه های خبرکد خبر: 112705|15:04 - 1401/07/20
نسخه چاپی

هدف دشمن بر تضعیف و براندازی است دلسوزی او هیچگاه از سر خیر خواهی نیست

هدف دشمن بر تضعیف و براندازی است دلسوزی او هیچگاه از سر خیر خواهی نیست
پروانه با عنوان اینکه ماهیت دشمن روشن و انکار ناپذیر است گفت :دلسوزی دشمن امروز از روی خیر خواهی نیست ، دشمن سالهاست بر شکستن کمر این ملت و مردم همت گمارده است.

به گزارش مطلع الفجر ،خانم آذیتا  پروانه در این مراسم گفت : دشمن امروز سعی دارد تا با سو استفاده از فضا و غبار فتنه  با دست آویز قرار دادن شعارهای  تک لایه و احساسی  جوانان و نوجوانان را  بسوی اهداف خود سوق دهد .
  وی با عنوان اینکه امروز باید با بصیرت   و محور قرار دادن  معرف دینی و اسلامی و قرانی برای  صیانت از عفت و پاکدامنی و نیل به زندگی اسلامی و سعادت بخش  به قران و سیره تمسک کرد  تصریح کرد:آنچه که در وصیت نامه شهدای حرم  بیش از هرچیزی بدان اشاره شده است،توجه به حفظ امنیت و آرامش کشور است.آنهارفتند تا امنیت و آرامش در این کشور همچنان باقی بماند و وظیفه ما بانوان در قبال خون پاک این شهدا حفظ حجاب و عفت است.
 
خانم پروانه  ابراز داشت : دشمن با شبکه های اجتماعی و تنوع در تولید فیلم و برنامه های ماهواره ای سعی دارد تا فرهنگ  و آداب غیر اسلامی و غربی خود را به فضای جامعه ما  تحمیل کند.
 

وی گفت : در حالی که وجود این فیلمهای ماهواره ای و مشغول شدن به شبکه های اجتماعی غیر ای اینکه ما را از سبک زندگی اسلامی و تربیت صحیح فرزندان  غافل کند  و توجه ما را از کانون خانواده ها دور کند اهداف خیرخواهانه دیگری ندارد .
 وی بر ضرورت بصیرت و هوشیاری و اینکه از روی غفلت فریب شعار و فضا سازی مسموم دشمن نشویم تاکید کرد  و گفت : همه ما باید نقشه های دشمن را بشناسیم و  فریب ظواهر  ذایقه پسند  و توهم آور  آنها را نخوریم  انها نه تنها دلسوز  و خیر خواه ما و ملت ایران نیستند بلکه سالهاست نهایت فشار و ظلم و تهدید و تحریم های خود را بر شکستن کمر این مردم و ملت بکار گرفته اند پس بدانیم  دشمن ما یک دشمن خیر خواه  نیست .