سرویس: تازه های خبرکد خبر: 112396|15:51 - 1401/01/06
نسخه چاپی

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه خبر داد:

بازدید 60 هزار نفر از مناطق عملیاتی دفاع مقدس کرمانشاه

بازدید 60 هزار نفر از مناطق عملیاتی دفاع مقدس کرمانشاه
دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: با آغاز اردوی راهیان نور از 25 اسفند ماه تاکنون بیش از 60 هزار نفر از یادمان‌های دوران دفاع مقدس در استان کرمانشاه بازدید کرده‌اند.

به گزارش مطلع الفجر ،یونس عزیزی در گفتگویی اظهار داشت: با مجوز ستاد مقابله با کرونا از 25 اسفند ماه 1400 تا سیزدهم فروردین امسال آماده اسکان و پذیرایی زائران و مهمانان نوروزی به صورت کاروان های گروهی و همچنین خانوادگی و با ماشین شخصی در اماکن راهیان نور استان کرمانشاه هستیم.

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم (ص)کرمانشاه گفت: در این ایام تعداد 433 نفر از دانشجویان دانشگاه های استان به اردوی راهیان نور خوزستان اعزام شدند./

وی همچنین از اعزام تعداد 600 نفر از قشر بسیج محلات در قالب کاروان و هزار نفر به صورت خانوادگی به اردوی جنوب خبر داد.

عزیزی افزود: یادمانهای دفاع مقدس استان کرمانشاه هم در ایام نوروز به صورت ویژه میزبان زائران راهیان نور از سراسر کشور بوده و تا سیزدهم فروردین هم ادامه خواهد داشت.

وی گفت: یادمان های شهدای پاوه، مرصاد، شهیدبهشتی قصرشیرین، بازی دراز، پادگان ابوذر، مطلع الفجر گیلانغرب، شهید شیرودی و یادمان ارتش پذیرای زائران هستند و همچنین امکانات اسکان و پذیرایی برای آنها فراهم شده است.

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاهگفت: خوشبختانه نسبت به سال های قبل از کرونا شاهد حضور چشمگیری از مردم سراسر در کشور در یادمانهای استان هستیم.

وی گفت: استان کرمانشاهبا آغاز اردوی راهیان نور از 25 اسفند ماه تاکنونپذیرای بیش از 60 هزار نفر از زائرین بوده که سهم عمده‌ای از آن مربوط به یادمان مرصاد و شهید بهشتی بوده است../مرصاد نیوز