سرویس: برگزیده هاکد خبر: 112364|12:14 - 1400/12/02
نسخه چاپی

یادواره سرداران، امیران و فرماندهان شهید شهرستان گیلانغرب برگزارشد+ تصاویر

یادواره سرداران، امیران و فرماندهان شهید شهرستان گیلانغرب برگزارشد+ تصاویر
در راستای کنگره سردار شهید صفر خوشروان و ۷۵۰ شهید والامقام شهرستان گیلانغرب؛یادواره سرداران، امیران و فرماندهان شهید شهرستان گیلانغرب برگزار شد .

به گزارش مطلع الفجر ،،در راستای کنگره سردار شهید صفر خوشروان و ۷۵۰ شهید والامقام شهرستان گیلانغربیادواره سرداران، امیران و فرماندهان شهید شهرستان گیلانغرب با سخنرانی  حجت الاسلام هادی عسکری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه، دکتر محمد جواد نجفی فرمانده سپاه گیلانغرب و حضور مهندس رضایی فرماندار و مئولان شهرستان  و احاد مردم شهید پرور شهرستان   و مداخی کربلائی حسین مشکینی  برگزار شد.

 حجت الاسلام عسرکری ضمن اشاره به مقاومت و مرزداری مردم مقاوم گیلانغرب در 8 سال دفاع مقدس  گفت : مقاومت مردم گیلانغرب شاهکاری در منظومه دفاع مقدس از است که هیچگاه فراموش نخواهد شد .

وی در خصوص ماهیت انقلابی و عاشورایی نظام گفت :بعد از ۱۴۰۰ سال  در ایران اسلامی نقلابی شد که مبدا آن عاشورا بود، انقلاب ما عاشورایی بود، شهیدان عزیز ما الگویشان امام حسین علیه السلام و شهدای کربلا بود انقلاب به  معنای واقعی مبارک بود که موجی درجهان هویدا کرد و این اراده خداوند بود و هیچگاه نام امام و شهدا و شاگردان امام و حماسه های آنها در تاریخ و قلوب مردم به فراموشی سپرده نخواهد شدشهدای گرانقدر در راه دفاع از اهداف و ارزش های نظام اسلامی به مقامی دست یافته اند که تمامی خوبان و اولیای الهی آرزوی دست یافتن به این مقام و جایگاه بسیار والاو ارزشمند را داشته اند.
مدیرکل بنیاد کرمانشاه با تأکید بر این نکته که عزت، اقتدار و امنیت کشور را مدیون از خودگذشتگی های شهدا و صبر و استقامت خانواده های ایثارگر هستیم، پاسداشت میراث گران بهای شهدای عزیز را وظیفه ای همگانی و رسالتی بس عظیم عنوان کرد.
وی با اشاره به این مطلب که نام شهدا در همیشه تاریخ خواهد درخشید، سربلندی و دست آوردهای انقلاب اسلامی را ماحصل ایثار و فداکاری فرزندان برومند این مرزو بوم دانست.