سرویس: تازه های خبرکد خبر: 112347|14:42 - 1400/11/20
نسخه چاپی

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه بسیج دانشجویی کرمانشاه

ظهور انقلاب به مانند رویش نیلوفری از دل منجلاب مادی گری و تفکر تهی از خدا و معنویت بود

ظهور  انقلاب به مانند رویش نیلوفری از دل منجلاب مادی گری و تفکر تهی از خدا  و معنویت  بود
حجت الاسلالم محمدی ؛مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه بسیج دانشجویی کرمانشاه : ظهور امام و انقلاب اسلامی به مانند رویش نیلوفری از دل منجلاب مادی گری و تفکر تهی از خدا و معنویت بود

به گزارش مطلع الفجر ،حجت الاسلام محمدی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان کرمانشاه ضمن تکریم مقام شامخ شهدای انقلاب و خصوصا 100 شهیده شهرستان گیلانغرب  و تبریک چهل و سومین فجر انقلاب  گفت امروز بر ماست در فضای عزتمند انقلاب اسلامی، قدردان وجود انقلاب اسلامی و شاکله عزتمندان باشیم
 وی  تصریح کرد: اگر بخواهیم بدانیم امام راحل ، انقلاب و شهدا چه حماسه ای  آفریده اند و در جهان کنونی، گذشته قبل از آن چه گذشته است، قالب فکر جهان معاصر چه فکری است؟ و بشریت را به کدام سو می برد جهانی که شعار  غالب آن  این بود که خدا مرده است!

محمدی تصریح کرد :شعار بزرگان اهل فکر و فلسفه جهان  معاصر ما می‌گوید: یا خدا نیست و یا اگر هست جهان و آسمان و زمین را بحال خود رها کرده است.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه ابراز داشت: خدا داشت از صحنه اصلی و صحنه  انسانیت حذف میشد و انسان  را، علم را  و عقل را جای او می نشاندند و تاکید بر انسان محوری و نه خدا محوری ،علم محوری، نه آسمان و معنویت محوری داشتند.

 وی یاد آور شد :منجلابی که داشت همه را در نجاست ماتریالیست خود غرق می کرد به ناگاه  “کسی” به پشتیبانی  خدا ومردم و برخاست و اولین هدف او این بود که بگوید “خدا هست”.
حجت الاسلام محمدی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان کرمانشاه گفت:  انقلاب اسلامی به پشتیبانی مردم و با محوریت امام راحل، رویش نیلوفری از منجلاب “مادی گرایی” و تهی از خداوند بود  و زیبایی خدا محوری و انسان محوری و منافات نداشتن علم و عقل با دین را صدا زد و اینگونه انقلاب اسلامی برای معاصر ما عزت افرین شد.


فرمانده سپاه  گیلانغرب نیز در این آیین معنوی  گفت :دربرهه کنونی در خط مقدم تهاجم فرهنگی حضور زنان به مراتب قویتر، موثرتر و تاثیرگذارتر از گذشته ااست
وی در خصوص  بزگزاری کنگره شهید خوشروان در گیلانغرب گفت :کنگره سردار شهید صفر خشروان و 750 شهید معظم شهرستان  مقدمه ای برای تعالی فرهنگ جهاد و مقاومت ، معرفی  دومین شهر مقاوم کشور گیلانغرب در تقویم رسمی  و تکریم بیش از پیش شهدای این شهرستان با یک فناوری نو بنام کنگره است

دکتر محمد جواد نجفی فرمانده سپاه شهرستان گیلانغرب  ضمن تبریک دهه مبارک فجر و تکریم مقام  زنان  شهیده شهرستان  اظهار داشت :  بدون شک چنانچه دیروز در عرصه نظامی و غیرنظامی زنان جبهه حق علیه باطل را امدادگری کردند، در برهه کنونی در خط مقدم تهاجم فرهنگی حضور زنان به مراتب قویتر، موثرتر و تاثیرگذارتر از آن دوران است و زنان سرداران جنگ فرهنگی و مقابله با تهاجم و شبیخون دشمن محسوب می شوند.