سرویس: ویژهکد خبر: 112344|20:35 - 1400/11/18
نسخه چاپی

در راستای برگزاری کنگره شهدا؛

یادواره 77 شهید معظم دهستان دیره در گیلانغرب برگزار شد + تصاویر

یادواره  77 شهید معظم دهستان دیره در گیلانغرب برگزار شد + تصاویر
دراستای برگزاری کنگره سردار شهید صفر خوشروان و 750 شهید معظم شهرستان یادواره شهدای دهستان دیره برگزار شد .

به گزارش مطلع الفجر ، دراستای برگزاری کنگره سردار شهید صفر خوشروان و 750 شهید معظم شهرستان  و همزان با دهه فجر انقلاب  یادواره 77 شهید والا مقام  دهستان دیره برگزار شد .

فرمانده مرکز آماد و پشتیبانی سپاه حضرت نبی اکرم (س) استان کرمانشاه، رسیدن به درجات کمال فرهنگ را نیازمند پیاده کردن درست خدمت‌رسانی دانست و گفت: انقلاب اسلامی با مشقت و تحمل سختی‌ها به وجود آمده است.

 سرهنگ پاسدار رسول احمدی  در یادواره ۷۷ شهید دهستان دیره در مرکز این دهستان، در سخنانی با اشاره به ایثار و از خودگذشتگی شهدا افزود: همه ما در مقابل شهدا در این دنیا و هم در آخرت وظیفه داریم.

وی با تشریح اهمیت گفتمان انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز دشمن برای از بین بردن این گفتمان شبانه روز هزینه می‌کند همچنانکه از بدو انقلاب با ایجاد توطئه های مختلف از هیچ اقدامی در این راستا فروگذار نکرده است.

فرمانده مرکز آماد و پشتیبانی سپاه حضرت نبی اکرم (س) استان کرمانشاه گفت: به حمدالله تا به حال دشمن ناکام بوده و از این پس نیز چنین خواهد بود زیرا که روز به روز جمهوری اسلامی به عظمت ایثار شهدا مقتدرتر می شود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان گیلانغرب نیز در سخنانی گفت: تا برگزاری مراسم اختتامیه کنگره سردار شهید صفر خوشروان و ۷۵۰ شهید شهرستان گیلانغرب در اواسط اسفندماه ۱۴ یادواره بزرگ شهرستانی و استانی در این شهرستان برگزار می شود.

سرهنگ «محمدجواد نجفی» افزود: این کنگره به عنوان اولین کنگره در سطح استان مقدمه برگزاری کنگره ۹ هزار و ۸۰۰ شهید استان کرمانشاه در سال آینده است و علاوه بریادواره ها سرکشی از تمام خانواده های معظم شهدا با اهدای تندیس کنگره، اجرای نمایشگاه های مختلف در حوزه های شهید وشهادت، توان دفاعی و دیگر بخش ها نظیر  اقتصادی و صنایع دستی نیز از دیگر برنامه ها خواهد بود.