کد خبر: 111756|09:13 - 1397/06/07
نسخه چاپی

جانشین سپاه ناحیه گیلان غرب

اقتضای شرایط جنگ اقتصادی کنونی برخورد قاطع بافساد اقتصادی وحذف مدیران سازشکار لیبرالی است+ تصاویر

اقتضای شرایط جنگ اقتصادی کنونی برخورد قاطع بافساد اقتصادی وحذف مدیران سازشکار لیبرالی است+ تصاویر
مطلع الفجر:جانشین سپاه ناحیه گیلان غرب گفت:درجنگ اقتصادی راه برون رفت از شرایط فعلی کشور کمک به دولت، برخورد با مفاسد اقتصادی و استفاده از مدیران انقلابی است.

 به گزارش خبرنگار مطلع الفجر ،جانشین سپاه ناحیه گیلان غرب در همایش بررسی راهبردهای اتاق جنگ وزارت خزانه داری آمریکا ونقش اصناف و بازاریان که در محل سالن شهدای گیلانغرب با حضور اصناف ، بازاریان و بسیجیان شهرستان برگزار شد ضمن اشاره به واقعه غدیر خم اظهار داشت:مهمترین پیام غدیر ایجاد بصیرت و دادن قدرت تحلیل به مردم است.
وی تصریح کرد: آن چیزی که علی (ع) را با آن همه قدرت و عظمت شکست داد و باعث شد معاویه که حقیقتا نااهل و نامحرم به اسلام بود را بر مسند خلافت بنشاند ، عدم قدرت تحلیل مسائل و بصیرت در بین مردم بود.
نجفی در ادامه خاطر نشان کرد: امروز در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب امپریالیسم بین الملل این بار با حربه اقتصاد و معیشت بدنبال حاکم کردن منافقین و سلطنت طلبان که به انقلاب اسلامی نامحرمند می باشد.
وی ضمن اشاره به سناریوهای وزارت خزانه داری آمریکا ، سناریوی اصلی آنها را ایجاد شکاف و دوقطبی بین مسئولین نظام دانستند تا از این طریق کینه دیرینه خود را با شکستن ستون فقرات نظام عملیاتی سازند.
جانشین سپاه ناحیه گیلان غرب راه برون رفت از شرایط فعلی کشور را " کمک به دولت"، برخورد قاطع و انقلابی با مفاسد اقتصادی از هر حزب و جناح"، " ترمیم و چابک سازی تیم اقتصادی دولت" و" استفاده از ظرفیت مدیران مومن وانقلابی با روحیه جهادی" و "حذف مدیران سازشکار لیبرالی" دانست.
وی تحریم ها و فشارهای اقتصادی و عملی دشمن را یک فرصت طلایی در راستای خانه تکانی نظام از وجود مفسدین اقتصادی و ناکثین و مارقین داخلی دانست وضمن تشکر ازوفاداری و استقامت مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی در این شرایط حساس بیان کرد که مراسم جشن انقلاب در سال ۹۷ باشکوه تر از همیشه برگزار ودشمنان برای همیشه منزوی و ناکام خواهند ماند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد