کد خبر: 111751|09:03 - 1397/06/07
نسخه چاپی

جانشین فرماندهی سپاه گیلانغرب؛

برای چهارمین سال متوالی واقعه غدیر در گیلانغرب بازسازی می شود/پیام واقعه غدیر انتقال فرهنگ ولایت مداری است+ تصاویر

برای چهارمین سال متوالی واقعه غدیر در گیلانغرب بازسازی می شود/پیام واقعه غدیر انتقال فرهنگ ولایت مداری است+ تصاویر
مطلع الفجر: جانشین فرماندهی سپاه گیلان غرب از برگزاری مراسم بازسازی والقعه غدیر برای چهارمین سال متوالی در گیلانغرب خبر داد .

به گزارش خبرنگار مطلع الفجر ، سرگرد پاسدار محمد جواد نجفی در  جلسه شورای هماهنگی گرامی داشت عید سعید غدیر  در فرمانداری با حضور مسئولان ادارات و نهادهای این شهرستان از برگزاری مراسم بازسازی واقعه غدیر خم خبر داد .

 وی اظهار به جایگاه هفته ولایت اشاره و در خصوص مراسم بازسازی واقعه غدیر گفت: همزمان با هشتم شهریور ماه از ساعت ۹ صبح در مکان روبروی بیمارستان الزهرا .س. و جنب هواشناسی گیلانغرب این مراسم معنوی با حضور هنرمندان شهرستان و اقشار بسیج برگزار خواهد شد .

نجفی ابراز داشت :هدف اصلی اجرای این مراسم اطلاع رسانی مناسب و انتقال فرهنگ ولایت پذیری به مردم در زمینه محتوای خطبه غدیر خم است که تلاش جمعی  در مسیر محقق شدن این رسال بود .

جانشین فرماندهی سپاه گیلان غرب تصریح کرد:ماهیت برگزاری بازسازی واقعه غدیر  ایجاد بصیرت  و  تعالی قدرت تحلیل   به مردم است  تا نا اهلان با فتنه انگیزی نتوانند بر شاکله عامه جامعه ما چیره شوند  چرا که امروز امپریالیسم  به دنیال آن است که همان نا اهلان منافق و سلطنت طلب را در میدان فتنه انگیزی وارد کند .

وی ابراز داشت: غدیر دین مبین اسلام در تقابل با اومانیسم و سکولاریسم  است  و باید گفت غدیر سبکی متعالی از زندگی و مدلی تحسین بر انگیز از حکومت دینی و اسلامی است .
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد