کد خبر: 110951|08:00 - 1396/10/07
نسخه چاپی

حادثه؛

نزاع خانوادگی در دیره گیلانغرب 3 مصدوم بجا گذاشت / ضارب متواری است

نزاع خانوادگی در دیره گیلانغرب 3 مصدوم بجا گذاشت / ضارب متواری است
مطلع الفجر:دادستان گیلانغرب با تایید خبر درگیری در روستای دیره گفت :نزاع خانوادگی در دیره گیلانغرب 3 مصدوم بجا گذاشت.

دادستان  گیلانغرب در گفتگوی اختصاصی با خبرنگارمطلع الفجر ضمن تایید خبر روستای دیره در گیلانغرب اظهار داشت :  حدود ساعت 19 و 30 دقیقه عصر دیروز در نزاع خانوادگی که در روستای نسار دیره   از توابع شهرستان گیلانغرب رخ داد ، جوانی حدودا 31 ساله  اقدام به تیر اندازی با سلاح کمری به سوی اعضای یک خانواده کرد .
 کیوان عبدی تصریح کرد : خواستگاری که جواب "نه" شنیده بود  و اهل روستای درخشنده دیره بود به روستای نسار می اید و خانواده ای را به گلوله میبندد که در نتیجه آن   دختر خانم (دختری که ضارب خواستگار او بوده است )، پدر و برادر  مورد هدف سلاح کمری قرار میدهد .
دادستان گیلانغرب در مورد سرنوشت  زخمی شدگان نزاع نیز ابراز داشت : انها به بیمارستان سرپل ذهاب  اعزام شده اند اما گویا به دلیل وضعیت  نسبتا وخیم (دختر ) ، به  مراکز درمانی کرمانشاه  اعزام شده است .

 وی در مورد فرد ضارب  نیز گفت : در همان لحظه وقوع حادثه  ضارب متواری شده است  اما  همه راههای منتهی به دستگیری او توسط نیروهای همیشه بیدار نیروی انتظامی  اتخاذ شده و بی شک بزودی  در دست قانون گرفتار خواهد شد .
 دادستان  گیلانغرب در پایان  تشریح این اتفاق ابرای داشت: تقویت نقش بزرگان  در خانواده  و توجه نهادهای حکومتی در رواج فرهنگ و معاشرت اسلامی   و همکاری باقوه  قضاییه  در پیشگیر از جرایم  بیش از پیش  ضروری و نمایان است.

 شهرستان گیلانغرب با بیش از 72 هزار تن جمعیت  در دو بخش مرکزی و گواور  ،در غرب کرمانشاه واقع شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد