سرویس: کرمانشاهکد خبر: 110798|11:20 - 1396/08/03
نسخه چاپی

یادواره بزرگ شهید پیشتاز "شهید سعید جعفری" در کرمانشاه:

سردار سلامی: نتیجه خون شهدای ایران آزادی ملتها از بردگی نوین غرب است

سردار سلامی: نتیجه خون شهدای ایران آزادی ملتها از بردگی نوین غرب است
مطلع الفجر:با حضور جانشین فرماندهی کل سپاه؛ یادواره بزرگ شهید پیشتاز "شهید سید محمد سعید جعفری" در کرمانشاه در حال برگزاری است.

 به گزارش مطلع الفجر به نقل از مرصاد ،با حضور جانشین فرماندهی کل سپاه؛ یادواره بزرگ شهید پیشتاز "شهید سید محمد سعید جعفری" در کرمانشاه در حال برگزاری است.


به گزارش مرصاد، یادواره شهید شاخص کشوری شهید سید محمد سعید جعفری و ۴۴۰۰ شهید شهرستان کرمانشاه و شهدای مدافع حرم در حسینه ثارالله (ع) شهر کرمانشاه در حال برگزاری است.

سردار سلامی


در این مراسم سردار سلامی جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران، فرماندهان ارشد نظامی کرمانشاه و غرب کشور، مسئولین کشوری، علمای شیعه و سنی، بزرگان ایلات و عشایر کُرد، خانواده شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم حصور دارند.

 

 

شهید جعفری یک رزمنده بصیر و لنگر اطمینان برای انقلاب بود

سردار بهمن ریحانی امروز چهارشنبه در یادواره شهید شاخص کشوری «محمد سعید جعفری» که در محل حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه برگزار شد، گفت: خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و همه پیشکسوتان جهاد و شهادت هم جهت با آرمانهای شهدا و مخصوصا شهید بزرگوار سید محند سعید جعفری، چشم‌های بصیر و لنگرهای اطمینان این نظام هستند.

وی افزود: کرمانشاه این افتخار را برای خود ثبت کرده است که بیش از ۹ هزار و ۸۰۰ شهید و  ۱۴ شهید مدافع حرم را تقدیم کند و اینکه اولین شهید شاخص کشور بعد از انقلاب با نام فرمانده دلاور، شجاع و بصیر شهید «محمد سعید جعفری» به نام این استان رقم بخورد.

ب

فرمانده سپاه  حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: حضرت آقا در کرمانشاه در وصف این شهید، فرمودند این شهید پیشرو و پیشتاز که با درک به موقع از زمان و عمل به موقع زمانی که در پادگان سنندج، مشکلات زیادی به وجود آمد، ایشان و همکاران و دوستانشان برای کمک رفتند و پادگان سنندج را نجات دادند.

وی ادامه داد: آقا گفتند، این شهید پیشرو، فرمانده پیشتاز و به موقع عمل کننده، با اینکه در درجات بالای حوزوی هم بود، اما فرمانده نظامی، با تدبیر، عارف و بصیر بود.

سردار ریحانی در ادامه با تمجید از این شهید بزرگوار، ادامه داد: بعد از حضور تروریست ها در منطقه و اقدامات تروریستی در منطقه این نیروهای بسیجی و پاسدار کرمانشاه و استان بودند که در اولین روزها داوطلبانه و از روی عشق برای دفاع از حرم آل‌الله حرکت کردند.

وی تصریح کرد: این ۱۴ ستاره درخشان و ۱۴ عزیزی که در یگان‌های خود و محل کار خود، انسان‌هایی بسیار اثرگذار، مدیر، عارف، متعهد و معتقد به نظام و ولایت بودند که با درک درست حرکت کردند و به موقع عمل کردند و براساس سخنان مقام عظمای ولایت که اگر نمی بودند مثل این شهدا، ما باید در کرمانشاه و همدان با دشمنان خود می جنگیدیم.

این مقام مسئول افزود: به حمد خدا امروز استان کرمانشاه سرشار از چنین مدافعانی است. امروز ما برای دفاع از حرم آل الله مشکلات زیادی با این موضوع داریم که بسیاری از جوانان این استان، عاشقانه و گریان برای دفاع از حرم و حضور در این بستر مقاومت تلاش می کنند.

وی ادامه داد: شاید حدود ۱۴ روز بیشتر نیست که این گردان سرافراز کرمانشاه، گردان فاتحین که از همین جوانان بسیجی در مشاغل مختلف از دانشجو تا پزشک و روحانیت مبارز در این گردان به حمد خدا به سلامت و با سربلندی و عزت و اعزامی اثرگذار از این ماموریت برگشتند.

سردار ریحانی تاکید کرد: تا زمانی که براساس این اعتقادات، این اصول و این تفکر هستیم، به حمد خدا آهنگ حرکت های ما در همه زمینه‌ها بسیار پرشتاب و امیدوارکننده برای همه دوستان و عصبانی کننده و ترس برای دشمنان ما خواهد بود.

 

نتیجه خون شهدای ایران آزادی ملتها از بردگی نوین غرب است

سردار سلامی در یادواره بزرگ شهید شاخص کشور، شهید محمد سعید جعفری که در حسینه ثارالله شهر کرمانشاه و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد اظهار داشت: کرمانشاه و مردم کرمانشاه درست مانند کوه های سربه فلک کشیده این دیار مقاوم و استوار هستند و شهدای سرفراز کرمانشاه این دیار را آسمانی کردند. این برای من افتخار و شرافتی است که امروز در جمع شما هستم.

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران ادامه داد: امروز برای عرص ارادت به شهیدی اینجا گرد آمده ایم که به تعبیر رهبر انقلاب شهید پیشتاز، پیشرو، آگاه و خط شکن است و اکنون به عنوان شهید شاخص کشور نام و آوازه اورا اهل آسمان بهتر از اهل زمین می شناسند. اینجا یادواره شهدایی است که هجرت را مقدمه جهاد و دفاع از سرزمین ایران قرار دادند و وفاداری خود به اهل بیت را در سرزمینهای دور دست با خون خود امضا کردند.

سردار سلامی

وی با اشاره به اینکه هیچ کشوری نمی تواند بدون مجاهدت قهرمانان خود مستق و آزاد باشد، گفت: آثار شهادت شهدای این مرز و بوم اما جهانی است. اثر شهادت شهدای مدافع حرم و شهدای جنگ تحمیلی نجات جهان و امت های اسلامی از بردگی نوین غرب و ممانعت از سلطه مستکبران عالم بر داشته های مادی و معنوی ملتهاست.

سردار سلامی با اشاره به اینکه بیش از چهار دهه است که انقلاب اسلامی ایران تحت تهاجم جهان استکبار قرار دارد گفت: این یک مسئله بدیهی و روشن است تمام جنگهای منطقه با هدف نزدیک شدن به جمهوری اسلامی ایران و برای غلبه بر قدرت انقلاب اسلامی شکل گرفته است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد