کد خبر: 110677|10:04 - 1396/06/25
نسخه چاپی

رییس کمیته امداد گیلان غرب؛

کمیته امداد حضرت امام (ره) گیلانغرب ، رتبه برتر استان در زمینه ایجاد اشتغال را کسب کرد

کمیته امداد حضرت امام (ره)  گیلانغرب ، رتبه برتر استان در زمینه ایجاد اشتغال را کسب کرد
مطلع الفجر: رییس کمیته امداد حضرت امام خمینی گیلان غرب گفت : با توجه به اهتمام به حوزه اشتغال و خودکفایی مددجویان ،کمیته امداد گیلانغرب توانست رتبه برتر استانی را در این حوزه کسب نماییم.

علی اصغر برق پور در گفتگو باخبرنگار مطلع الفجر  افزود: نظارت کمیته امداد بر طرح های اشتغال مددجویان موجب  کسب انگیزه بیشتر برای کسب در آمد ، افزایش آگاهی مددجویان ، پایداری هرچه بیشتر طرح های آنان و در نهایت رسید ن به خود اتکایی می شود .
برق پور  تاکید کرد: نظارت های کمیته امداد از سوی ناظرین مجرب  این نهادبرطرحهای مددجویان اعمال میشود.
وی در ادامه  به اعطای تسهیلات اشتغال به مددجویان جهت راه اندازی طرح های اشتغال اشاره و خاطرنشان کرد: طی سال گذشته 54 میلیارد و 720 میلیون ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت درشهرستان گیلانغرب پرداخت شده است که با تلاش و همت همکاران این مدیریت کسب رتبه برتر استانی را به خود اختصاص داده است .
برق پور تصریح کرد: از این میزان اعتبار 6 میلیارد و  430 میلیون ریال از منابع امدادی و مابقی از محل منابع قرض الحسنه بانک های عامل تامین شده است.لذاجا دارد از همکاری خوب کار گروه اشتغال شهرستان و بانک های عامل قدردانی به عمل آید.
به گفته این مقام مسئول  با این میزان تسهیلات برای 386 خانوار مددجو اشتغال پایدار ایجاد شده است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گیلانغرب  در پایان با تاکید بر اینکه پرداخت تسهیلات و اعمال نظارت در راستای توانمندی خانوارهای مددجو اجرا می شود اظهار کرد: ارائه آموزش های فنی، اعطای تسهیلات اشتغال، اعمال نظارت های تخصصی و در نهایت خودکفایی خانوارهای مددجو چهار گام اصلی در توانمندی آنان به شمار می رود.

هم اکنون شهرستان گیلانغرب که بالغ بر 70 هزار نفر جمعیت در دو بخش مرکزی و گواور  است ،  3 هزار و 420 خانوار با 7 هزار و 834 نفر جمعیت از خدمات مختلف حمایتی کمیته امداد برخوردار هستند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد