کد خبر: 108762|11:43 - 1395/10/17
نسخه چاپی

فوری:

گاز "مونوکسیدکربن" جان پدر و پسر گیلانغربی را گرفت

گاز "مونوکسیدکربن" جان پدر و پسر گیلانغربی را گرفت
مطلع الفجر:"گازمونوکسید کربن " در یکی از روستاهای شهرستان گیلان غرب جان دو نفر را گرفت .

 به گزارش خبرنگار مطلع الفجر ،شب گذشته و بر اثر مسمومیت با گازمونوکسید کربن پدر و پسر گیلانغربی  جان خود را از دست دادند .

 بر اساس اخبار واصله به این پایگاه خبری ، شب گذشته پدر 54 ساله و پسر 23 ساله ای که در روستای گرازان سفلی از توابع بخش مرکزی و دهستان حومه گیلان غرب درون چادر مسافرتی در حاشیه زمینهای کشاورزی خود  در مجاور این روستاخوابیده بودند جان خود را از دست دادند .

گاز حاصله که باعث مرگ این دو همشهری گیلانغربی شده بود حاصل وجود اتش ذغالی بود که برای گرم کردن به درون چادر اورده بودند.

کارشناس مرکز فوریتهای پزشکی 115 گیلانغرب که به همراه پرسنل  در همان ساعات اولیه صبح و با اطلاع مردم روستا در محل حاضر شده بودند ؛ خواستار توجه جدی شهروندان نسبت به استفاده از وسایل گاز سوز  و حتی وجود ذغال در دورن جادرهای مسافرتی فاقد تهویه  شد.

این مسئول  تصریح کرد: همشهریان توجه داشته باشند که با توجه به برودت هوا درایام سرد سال و حتی تا پایان تعطیلات نوروز در فضای بسته همچون چادر اقدام به روشن نمودن پیک نیک و امثال آن ننمایند چراکه سوخت ناقص منجر به تولید مونوکسید کربن و ایجاد مسمومیت های منجر به مرگ  می‌شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد