کد خبر: 105584|12:23 - 1395/05/12
نسخه چاپی

صبح امروز با حضورمدیرکل پدافند غیرعامل استان برگزار شد؛

کارگاه آموزشی یکروزه پدافند غیر عامل در گیلانغرب+ تصاویر

کارگاه آموزشی  یکروزه پدافند غیر عامل در گیلانغرب+ تصاویر
مطلع الفجر:کارگاه اموزشی یکروزه پدافند غیرعامل ویژه مدیران دستگاههای اداری و نظامی وانتظامی در شهرستان گیلانغرب برگزارشد.

به گزارشخبرنگار مطلع الفجر، در این  کارگاه یییک روزه که در سالن جلسات فرمانداری گیلان غرب برگزار شد مدیرکل پدافند غیرعامل استان در این کارگاه یکروزه از برگزاری  2000 نفر ساعت دوره های آموزشی  در استان خبرداد.


 کیومرث رشیدی گفت: تاکنون برای  38 دستگاه  اداری ، نظامی و انتظامی کل در استان با بیش از 2000 نفر ساعت  دوره های آموزشی ویژه برگزار شده است.


 وی افزود: در راستای تحقق اهداف کلی پدافند غیرعامل 11 کارگروه  در سطح استان تشکیل شده است.


  این مسئول با تاکید بر ضرورت مراقبت در حفظ و مصونیت داده های دستگاهها در مقابل نقشه ها و توطئه های دشمن اظهارداشت: توانمند سازی و فراهم نمودن راهکارهای مناسب مصون سازی سیستمها و حفاظت از سرمایه های داخلی ، توجه به نحوه مقابله با جنگ روانی و اتخاذ تدابیر و اقدامات و تمهیدات با هدف افزایش سطح بازدارندگی بایستی به نحو مناسب نهادینه گردد.


 رشیدی با اشاره به اینکه در این راستا آموزش در اولویت کار سازمان پدافند غیر عامل قراردارد گفت: آموزش ، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بعنوان سه اصل و ضرورت مهم در دستور کار قرار گرفته است  و با برنامه ریزی های صورت گرفته این امر در تمامی نقاط استان و دستگاهها و مراکز آموزشی با جدیت رصد خواهد شد.


  فرماندار شهرستان گیلانغرب هم  در این کارگاه گفت: با توجه به تدابیر صورت گرفته در این شهرستان  در راستای ایجاد و فعال سازی ساختار پدافند غیرعامل و نهادینه کردن آن در همه بخش ها، نسبت به سامان دهی شورای پدافند غیر عامل   با عضویت 22 دستگاه اجرایی و امنیتی شهرستان اقدامات لازم صورت پذیرفته است.


کرم محمدی افزود: فعالیت های برنامه ای  این دستگاهها با تشکیل پنج کارگروه تخصصی اقتصاد و انرژی ، علمی و فناوری ، عمران و تاسیسات ، فرهنگی و اجتماعی ، سیاسی ، دفاعی و امنیتی در راستای استمرار فعالیت های زیربنایی، افزایش ایمنی و پایداری و کاهش آسیب پذیری  نیز  ارتقاء یافته است .


وی بر لزوم آموزش و آگاهسازی مردم و اجرایی شدن تدابیر و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در ارتباط با موضوع پدافند غیرعامل تاکید کرد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد