کد خبر: 102681|13:41 - 1395/02/21
نسخه چاپی

درادامه پیگیری مطلع الفجر ؛

بعد از لکه گیری، جاده دهستان ویژنان روکش اسفالت خواهد شد/بیش از 1200متر مربع از جاده اسفالت لکه گیری خواهد شد

بعد از لکه گیری، جاده دهستان ویژنان روکش اسفالت خواهد شد/بیش از 1200متر مربع از جاده اسفالت لکه گیری خواهد شد
مطلع الفجر :رییس اداره راه و شهر سازی گفت : 5در صد از کل مسافت در نظر گرفته در جاده دهستان ویژنان یعنی معادل 1257متر مربع لکه گیری و متعاقبا روکش اسفالت خواهد شد.

 به گزارش خبرنگارمطلع الفجر،اواخر سال گذشته  و با فرا رسیدن عید نوروز اداره راه  نظر به وضعیت و بضاعت موجود خود اقدام به انجام ترمیم آسفالت در نقاط آسیب دیده محور دهستان ویژنان به گیلانغرب کرد.

در این عملیات علاوه بر لکه گیری برخی ناهمواری های جاده مورد ترمیم قرار گرفت اما هفته ای نگذشت که مجدد عملیات غیر اصولی لکه گیریو وضعیت بحرانی جاده ، باعث نشست دوباره آسفالت در برخی نقاط  شد و مشکلاتی را برای خودروهای عبوری به وجود آورد.

 با وجود تلاش اداره راه و زحمات بی دریغ انها به منظور ترمیم اولیه جاده ویژنان اما باید گفت که  حکایت این امر روایت :خانه از پای بست ویران است...، میباشد که نیازمند تو جه بیشتر و نگاه ویژه مسئولان به این دهستان محروم استو ترمیم راههای مواصلاتی ان است  .

 معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در سفر تیرماه خود به گیلانغرب   خبر  از عملیات اجرایی طرح بهسازی و تعریض جاده منتهی به دهستان ویژنان از توابع شهرستان گیلانغرب که در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته داد و متعاقب آن مسئولان استانی و شهرستانی در اسفند ماه سال گذشته خبر ازروکش اسفالت نزدیک به 30 کیلومتر از جاده مسیر ویژنان دادند که بعد از فصل بارندگی ها ظاهرا این اقدام به لکه گیری منتهی شده است و هنوز روند وعده داده شده تحقق پیدا نکرده است .

 

خبرنگار مطلع الفجردر خصوص پیگیری  روند ادامه ترمیم و به سازی این  جاده  گفتگویی را با  رییس اداره راه و شهر سازی شهرستان انجام داده است .

رییس اداره راه و شهر سازی شهرستان  گیلانغرب  با اشاره به اینکه به جد پیگیر روند ترمیم  راههای شهرستان است اظهار داشت:روکش آسفالت  جاده ویژنان در واقع  5 درصد ازطول کل  مسیر روکش در نظر گرفته شده ،نزدیک به 1257 مترمربع،  لکه گیری و به بیانی  معادل 8 هزا ر متر مربع  است.

عبدالستار فتاحی تصریح کرد : بعد از تکمیل این روند،عملیات روکش نیز با توجه به اینکه قراردادش هست  انجام خواهد شد و انشاله نظر به تاکید و تایید مدیر کل محترم  راه و شهر سازی استان مسیر در ادامه روکش اسفالت خواهد شد. 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد