کد خبر: 102418|08:50 - 1395/02/13
نسخه چاپی

امام جمعه گیلانغرب؛

منظومه فکری امام و رهبری همان روحیه استکبار ستیزی و حمایت از خط مقاومت است/عده ای منفعت طلب اشرافیگر در صدد جدایی منظومه فکری امام از انقلاب اند

منظومه فکری امام و رهبری همان روحیه استکبار ستیزی و حمایت از خط مقاومت است/عده ای منفعت طلب اشرافیگر در صدد جدایی منظومه فکری امام از انقلاب اند
مطلع الفجر :امام جمعه گیلانغرب گفت در جلسات و محافل باید منظومه فکری امام و رهبری که همان روحیهاستکبار ستیزی و حمایت از خط مقاومت است توجه شود و به منظور ترویج و تبیین انها ورق بخورند.

 به گزارشخبرنگار مطلع الفجر،حجت الاسلام و المسلمین محمد طه مهری در ایین  گرامی داشت هفته عقیدتی سیاسی وتجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی بسیج  در حسینیه سپاه شهرستان گیلانغرب اظهار داشت :امروز توجه به مقوله و منظومه فکری امام ، رهبری و سیره انقلاب   از اهمیت شایسته ای برخوردار است چرا که این اصول فکری بی نظیر ریشه در قران و اسلام دارد .

 

وی به ضرورت بصیرت در اقشار مختلف خصوصا  نخبگان و خواص اشاره کرد و ابراز داشت : امروز عده ای به مشابهه عصر مولی علی .ع. در صددند اصول ، ارمانها  و مبانی فکری امام امت .ره. را تغییر ، تاویل و تفسیر نمایند و در قالب خواب اشفته و کابوس خود به مردم عرضه کنند  در حالی که  امام زنده ، صحیفه ناطق  ،خود در عصر حاضر و موجود است .

 امام جمعه گیلانغرب نعمت ولایت و رهبری را را موهبتی الهی برای امت خواند و ابراز داشت : مقام معظم رهبری .مد ظله .نمونه عینی و در دسترس  و منطبق بر اصول فکری و اعتقادی حضرت امام .ره. است و باید همواره در محافل معنوی  تفکرات و فرامین  دینی و انقلابی معظم له مد نظر قرار گیرد .

 

وی  به خصومت ورزی بدخواهان  و دشمنان انقلاب اشاره کرد و یاد اور شد : عده ای در خط دشمن امروز سعی دارند با القائات فکری مسموم و شبه افکنان ،انقلابیون و ارزشی های متعهد به انقلاب را دچار تشکیک  در عقاید  و از گذشته خود پشیمان و یا در دلهای انها تردید ایجاد نمایند که در این امر، بصیرت اندوزی چاره کار  و تقابل  با فتنه انگیزان است .

 

حجت الاسلام مهری اذعان کرد :  در همین راستا عده ای منفعت طلب ، پیرو خط انحراف ، اشرافیگر تعامل پرست که دنبال شهوت پرستی و ریاست طلبی خود هستند  در صدند تا خط انقلاب  را از منظومه فکری و اصول اعتقادی حضرت امام خمینی .ره. جدا کنند  که این بسی خیال باطل است .

 

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه  در سپاه گیلانغرب در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم گویی به مدعوین ، گرامی داشت هفته عقیدتی سیاسی در بسیج و روز معلم به اهداف و برنامه های اجرا شده در امروز عقیدتی سیاسی اشاره کرد و ابراز داشت :رسالت اصلی سپاه حفظ و صیانت ارمانهای انقلاب و اصول ارزشی و اموزه های انقلابی و است و در این مسیر هم فعالیتهای عقیدتی وجه و جایگاهی بس عظیم و ارزشی دارد .

 

حجت الاسلام تیشه کنی در سخنانی کوتاه  به رسالت هادیان و مربیان عقیدتی اشاره کرد و ابراز داشت : به راستی هادیان عقیدتی سیاسی بسیج و سپاه نیز باید مبانی انقلاب اسلامی را به درستی درک کرده و آن را به جامعه هدف خود انتقال دهند و نسل جدید را به درستی با آرمان های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری آشنا کنند.

 

 در پایان این مراسم  از تعداد 20 نفر از  مسئولان نظارت و تایید صلاحیت ، مربیان عقیدتی در سپاه گیلانغرب تجلیل شد .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد