کد خبر: 101957|12:06 - 1395/01/31
نسخه چاپی

امام جمعه گیلانغرب؛

گیلانغرب رتبه نخست کمک به عتبات عالیات را در یک ساله گذشته کسب کرده است/ کمک به بازسازی عتبات عالیات بستر تبلور امورات معنوی و خیرانه است

 گیلانغرب رتبه نخست کمک به عتبات عالیات را در یک ساله گذشته کسب کرده است/ کمک به  بازسازی عتبات عالیات بستر تبلور امورات معنوی و خیرانه است
مطلع الفجر الفجر:امام جمعه گیلانغرب گفت:مردم شیعه ومعتقد گیلانغرب تا کنون 380 ميليون ريال به ستادبازسازي عتبات عاليات کمک کرده اند.

به گزارشخبرنگار مطلع الفجر،جایگاه معنوی امور خیریه و حسنات در اسلام همواره از جایگاهی پر اهمیت برخوردار بوده  و اهمیت کار ستاد عتبات عالیات با توجه به سابقه مذهبی آن بر همگان آشکار است و همین مهم بر میزان حساسیت مردم و مسئولیت خطیر مسئولان و فعالان این ستاد می‌افزاید.

 

به بیانی باید عنوان کرد که  افزایش و جمع‌آوری کمک‌های مردمی، توسعه فعالیت‌ها، تلاش در پیگیری پروژه‌ها، اعزام نیرو از اهداف و رویکردهای مهم این ستاد در سال جاری است.

امام جمعه گیلانغرب در  حاشیه در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلانغرب به خبرنگار مطلع الفجر گفت : ترویج امور معنوی و بسط و توسعه ان در هر جامعه امری معنوی و  پسندیده است وتوسعه و گسترش فعالیت ستاد با مشارکت همه جانبه مردمهم بی شک  تبعات معنوی دنیوی و اخروی بیشماری دارد.

 

حجت الاسلام محمد طه مهری تصریح کرد : مردم شهرستان گیلانغرب  در بین شهرستانهای غربی استان در سال گذشته ، رتبه نخست كمك براي بازسازي عتبات عاليات را به خود اختصاص داده است.

وی همچنین به میزان کمک مردم خیر و، معتقد و شیعه گیلانغرب اشاره کرد و ابراز داشت :تاكنون 380 ميليون ريال كمك هاي مردمي شهرستان گيلانغرب جمع آوري و به حساب ستاد مركزي بازسازي عتبات عاليات واريز شده است.


امام جمعه گیلانغرب جایگاه معنوی این فریضع معنوی را یاد اور شد و گفت:محوريت كار بايد خود مردم باشند و بگونه اي برنامه ريزي شود كه بيشترين كار مشاركت ها به سمت و سوي مردم سوق داده شود

.
وي بيان كرد: مردم براساس اعتقادهاي ديني خدمت به عتبات مقدس را افتخار مي دانند و بطور قطع هرگونه تلاش در اين راستا آثار و بركات زيادي نيز به همراه خواهد داشت


حجت الاسلام مهری همچنین  تصریح کرد:ترویج امور معنوی و بسط و توسعه ان در هر جامعه امری معنوی و  پسندیده است و   تأکید بر لزوم توسعه و گسترش فعالیت ستاد با مشارکت همه جانبه مردمهم بی شک  تبعات معنوی دنیوی و اخروی بیشماری دارد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد