کد خبر: 101497|10:31 - 1395/01/14
نسخه چاپی

فرماندار گیلانغرب:

بازدید نوروزی هموطنان از گیلانغرب مرز 50 هزار نفر را شکست/ 4 مورد تصادف در گیلانغرب در ایام تعطیلات

بازدید نوروزی هموطنان از گیلانغرب مرز 50 هزار نفر را شکست/ 4 مورد تصادف در گیلانغرب در ایام تعطیلات
مطلع الفجر: فرماندار گیلانغرب گفت :در ایام تعطیلات نوروزی امسال بالغ بر 53 هزار نفر از هموطنان از سراسر کشور ازشهرستان گیلانغرب دیدن نمودند.

 به گزارش خبرنگارمطلع الفجر،فرماندار شهرستان گیلانغرب بدر خصوص امار نهایی بازدید  میهمانهای نوروزی به گیلان غرب تصریح نمود: مناطق گردشگری تاریخی و نقاط عملیاتی دفاع مقدس بویژه منطقه تفریحی ناودار، گلین ، سد زاگرس ، ویژنان ، آثار تاریخی سراب و یادمان عملیاتی مطلع الفجر بیشترین بازدید کننده را داشته اند.

محمدی  افزود:در این مدت بیش از 2هزار نفر نیز در سه مرکز اقامتی درنظرگرفته شده در مرکز شهر و کمپینگ  ورودی و حدود1هزارنفر نیز در نقاط گردشگری اقامت نموده اند.

  فرماندار اظهار داشت: تمامی امکانات ستاد اجرایی تسهیلات سفرهای نوروزی  شهرستان بکار گرفته شد تا مهمانان عزیز با خاطره ای خوش این شهرستان را ترک نمایند.

وی با اشاره به اینکه منطقه گردشگری ناودار گیلانغرب با پوشش جنگلی مناسب در سطح 6هزار هکتار  یکی از نقاط دیدنی طبیعی استان کرمانشاه به شمار میرود گفت: آمادگی فراهم نمودن زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی را برای تبدیل این منطقه به یکی از نقاط توریستی داریم و از متقاضیان ایجاد طرحهای گردشگری بمنظور سرمایه گذاری در این بخش  حمایت لازم را بعمل خواهیم آورد.

فرماندار تصریح نمود: طی ایام تعطیلات نوروزی امسال 4 مورد تصادف جزیی در حوزه استحفاظی این شهرستان رخ داد که خوشبختانه 4 مورد مصدوم جرحی جزیی درپی داشت و با توجه به استقرار و کنترل 6 تیم پلیس راه و راهنمایی و رانندگی و همکاری خوب هموطنان  این آمار نسبت به ایام نوروز سال 94 حدود 45 درصد کاهش یافته است.

محمدی تصریح نمود: در این مدت 5 مرکزو پایگاه فوریتهای پزشکی و امداد و نجات بهداشت ودرمان و جمعیت هلال احمر بصورت تمام وقت به مهمانان عزیز نوروزی ارائه خدمات نموده اند ضمن اینکه در روز طبیعت نیز با وجود افزایش دوبرابری آمار مهمانان نوروزی به شهرستان که براساس پلاک سنجی صورت گرفته توسط عزیزان پلیس راه بدست آمده   بحمدالله هیچگونه حادثه و سوانحی را شاهد نبودیم که در تاریخ سنوات گذشته این شهرستان  بی سابقه بوده است .

 

 این مسوول ابراز داشت: بیشترین تعداد مهمانان نوروزی و کاروانهای راهیان نور به این شهرستان از استانهای کرمانشاه، تهران ، خوزستان، اصفهان، آذربایجان شرقی،  کردستان و ایلام بوده است.

 

وی اضافه کرد امسال باتوجه به تمهیدات اتخاذشده گیلانغرب جزء معدود شهرستانهایی بود که دارای کمپینگ ورودی با نصب چادرهای مناسب مجهز به امکانات اقامتی بود و از طریق بیش از 20 تخته سیاه چادر محلی هم در بخش های مختلف ارائه خدمات پخت و پز  غذاهایی محلی و کشتاردام با نظارت مستمر اکیپهای بهداشتی و دامپزشکی بعمل امد که مورد توجه و استقبال هموطنان قرارگرفت

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد