سرویس: کرمانشاهکد خبر: 101463|13:32 - 1395/01/07
نسخه چاپی

سرپرست فرمانداری قصرشیرین:

تردد تانکرهای حامل سوخت عراقی از مرز پرویزخان از سر گرفته شد

تردد تانکرهای حامل سوخت عراقی از مرز پرویزخان از سر گرفته شد
مطلع الفجر:سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: از امروز تردد تانکرهای حامل سوخت عراقی به کشور از مرز رسمی پرویز خان از سرگرفته شد.

به گزارش مطلع الفجر  به نقل مرصاد؛ مرادعلی تاتار اظهار داشت: به منظور رفاه حال مسافران  و گردشگران و مهمانان نوروزی تردد تانکرهای حامل سوخت عراقی  به ایران از ۲۶ اسفند ۹۴ به مدت ۱۰ روز ممنوع اعلام شد که تا دیروز جمعه ادامه داشت.

 

سرپرست فرمانداری قصرشیرین با اشاره به از سرگیری تردد تانکرهای حامل سوخت عراقی به خاک ایران گفت: از امروز شنبه ۷ فروردین ۹۵ تردد تانکرهای سوخت عراق از مرز پرویز خان از سر گرفته شد.

 

تاتار با اشاره به محدودیت‌های لحاظ شده برای ترد تانکرهای سوخت عراقی در ایام نوروز تصریح کرد: تردد تانکرهای سوخت عراقی در ایام تعطیلات نوروز در شب امکان پذیر نیست و تنها در ساعات روز امکان تردد وجود دارد.

 

وی همچنین از ممنوعیت ورود تانکرهای سوخت از مرزهای کرمانشاه طی روزهای ۱۲ تا ۱۴ فروردین ۹۵ خبر داد و افزود: از ساعت ۷ صبح روز ۱۲ فرودین تا ساعت ۲۴ روز ۱۴ فروردین ۹۵ ورو تانکرهای سوخت از مرزهای کرمانشاه به کشور ممنوع اعلام شده است.

 

این مسئول در پایان ابراز امیدواری کرد: مسافران و گردشگران نوروزی ساعات خوشی را در استان کرمانشاه و به ویژه شهرستان قصرشیرین سپری نمایند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد