کد خبر: 101369|09:22 - 1395/01/02
نسخه چاپی

گزارش؛

شهرستان گیلانغرب مهیای مهمانهای نوروزی/از هتل 2 ستاره تا و چادرهای اقامتی مجانی در شهر

شهرستان گیلانغرب مهیای مهمانهای نوروزی/از هتل 2 ستاره تا و چادرهای اقامتی مجانی در شهر
مطلع الفجر:شهرستان گیلانغرب از روزهای قبل با فعالسازی ستاد خدمات نوروزی شهرستان ،مقدمات میزبانی و کیفیت بخشی تسهیلات خود را به مهمانهای نوروزی تدارک دیده است .

 به گزارش خبرنگار مطلع الفجر،شهرستان گیلانغرب بیش از 60  هزار نفر جمعیت دارد که دارای  مناطق بسیار سر سبز چون دیره ، گلین و میاندار و حتی تعداد کثیری اثار تاریخی و اماکن باستانی  نظیر اتشکده حسن زوردار و کاخ اربابی و قلعه مهر نگار است که از این حیث شهرستان را به مکان خوبی برای بازدید میهمانهای نوروزی بدل کرده و از سویی وجود چنین مهمانهایی در شهرستان توجه به کیفیت بخشی هایی در حوزه میزبانی را برای شهرستان و مسئولان ان محرز و مسجل تر  و وظیفه ارائه خدمات بهتر را دو چندان می کند .

 

هر ساله و در استانه تعطیلات نوروز و سال نو مسئولان شهرستانی  و مدیران اجرایی  شهرستان در راستای اماده شدن برای ارائه خدمات و تسهیلات مطلوب تر به مهمانان نوروزی  و کاروانهای راهیان نور جلساتی را  برگزار و کمیته هایی را فعالسازی میکنند.

 

 در همین راستا و در حوزه  خدمات رسانی و اقدامات قبل از نوروز  معاون فرماندار گیلانغرب در گفتگویی  از توسعه خدمات و تسهیلات نوروزی در گیلانغرب خبر دادو گفت: به منظور خدمات رسانی مطلوب به مسافران نوروزی هشت کمیته این شهرستان تشکیل شده است.

 

 

فرهاد همتی افزود: کمیته های 8 گانه تدارک دیده شده  وظایف مختلفی در راستای خدمات رسانی به مهمانان نوروزی بر عهده دارند تا با ایجاد تسهیلات مناسب مهمانان ورودی با خاطره ای خوش این شهرستان را ترک کنند

 

 وی ضمن  اشاره به  اینکه مکان های اسکان، امکانات و تجهیزات رفاهی مناسب نیز در آستانه عید نوروز امسال در گیلانغرب گیلانغرب افزایش یافته گفت: سه آموزشگاه با بیش از 30 کلاس درس به امکانات مناسب برای پذایرایی از مسافران نوروزی تجهیز شده و همچنین 40 تخته چادر گروهی در ورودی شهر گیلانغرب استقرار خواهد یافت تا هیچ گونه مشکلی در راستای اسکان مهمانان و کاروان های راهیان نور ایجاد نشود.

http://www.ostan-ks.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=cec56dc8-eccf-44d3-96e6-17658ab57bd2

وی همچنین از تجهیز مهمانسراهای اداری برای میزبانی و اسکان مهمانان و گردشگران نوروزی در این شهرستان خبر داد.

 

معاون فرماندار گیلانغرب اضافه کرد: در زمینه تجهیز راهدارخانه ها، رفع نقاط آسیب دیده راه های برون و درون شهری، مرمت و لکه گیری راهها، خط کشی، نصب علائم راهنمایی و رانندگی، ساماندهی بوستان ها و ایجاد فضای سبز و نورپردازی مکان های مختلف در آستانه عید نوروز در گیلانغرب در دست اقدام است.

http://matlaelfajr.ir/sites/default/files/42.jpg

وی با بیان اینکه پایگاه های فوریت پزشکی در سه نقطه شهرستان ایجاد و تجهیز شده گفت: امکانات پزشکی و درمانی اورژانس، بیمارستان، امداد و نجات، ایجاد مکان فرود بالگرد در گیلانغرب فراهم شده و مشکلی در این راستا وجود ندارد.  

 

علاوه بر استقرار و تدارک اماکن اسکان و استقرار مهمانهای نوروزی شهر گیلانغرب یک هتل رسوران دو ستاره هم بنان " هتل رستوران اردشیری " دارد که موقعیت ان  در  گیلانغرب و خیابان اشرفی اصفهانی می باشد  که مهمانهای نوروزی میتوانند در صورت نیاز این مکان هم برای اسکان شخصی خود استفاده نمایند .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد