سرویس: ورزشیکد خبر: 101025|14:49 - 1394/12/09
نسخه چاپی

دبیر هیئت بوکس استان کرمانشاه خبر داد:

اعزام بوکسور کرمانشاهی به مسابقات کسب سهمیه قاره‌ای چین

اعزام بوکسور کرمانشاهی به مسابقات کسب سهمیه قاره‌ای چین
مطلع الفجر:دبیر هیئت بوکس استان کرمانشاه گفت: سالار غلامی بوکسور ملی پوش کرمانشاهی به مسابقات کسب سهمیه قاره‌ای در چین اعزام می‌شود.

 به گزارش مطلع الفجر /خدر ولدی اظهار داشت: رقابت‌های قاره‌ای چین که قرار است اواخر اسفند و یا اوایل فروردین برگزار شود فرصتی برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ است و با تصمیم فدراسیون نماینده کرمانشاه نیز به این مسابقات اعزام می‌شود.

 

دبیر هیئت بوکس استان کرمانشاه افزود: سالار غلامی بوکسور  کرمانشاهی وزن ۹۱ کیلوگرم تیم ملی بوکس جمهوری اسلامی ایران است که کاروان بوکس ایران را در مسابقات چین همراهی خواهد کرد و امیدواریم شاهد افتخارآفرینی این ورزشکار باشیم.

 

ولدی بیان کرد: تیم ملی بوکس هفته آینده برای کسب آمادگی به اردوی اوکراین اعزام و تا ۲۵ اسفند در این کشور حضور خواهند داشت و پس از آن نیز آماده حضور در مسابقات کسب سهمیه چین می‌شوند.

 

وی با بیان اینکه پس از سپری شدن ایام عید ۹۵ چندین تورنمنت در پیش روی مشتزنان تیم ملی است، افزود: مسلم خانی زاده نیز به نمایندگی از استان کرمانشاه در تیم ملی بوکس جوانان حضور دارد.

 

ولدی با نگاهی به عملکرد هیئت بوکس استان کرمانشاه در سال ۹۴ گفت: خوشبختانه امسال هیئت بوکس این استان توانست در میانگین رده پنجم کشوری قرار گیرد در حالیکه تا پیش از این در رده چهاردهم کشور بودیم.

 

دبیر هیئت بوکس استان کرمانشاه ادامه داد: بوکسورهای کرمانشاهی امسال در مسابقات برون مرزی موفق به کسب ۲ نشان طلا و برنز شدند و در مسابقات نوجوانان کشوری ۴ نشان و جوانان کشور ۳ نشان کسب کردند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد