کد خبر: 100924|09:51 - 1394/12/06
نسخه چاپی

گزارش ؛

درمجموع1800نفردر قالب80شعبه اخذ رای کارجمع اوری ارای مردم گیلانغرب را برعهده دارند/ گیلانغرب با 43هزار نفر واجد شرایط 16 هزار نفر رای اولی دارد

درمجموع1800نفردر قالب80شعبه اخذ رای کارجمع اوری ارای مردم گیلانغرب را برعهده دارند/ گیلانغرب با 43هزار نفر واجد شرایط  16 هزار نفر رای اولی دارد
مطلع الفجر:همگام با سایرنقاط ایران اسلامی در شهرستان گیلانغرب نیز 80 شعبه اخذ رای که 23 شعبه سیارشهری،53شعبه سیارروستایی و4 شعبه ثابت روستایی است کار جمع آوری آرای مردم را بر عهده دارند.

 به گزارش مطلع الفجر، درگزارش پیشرو در نظر است تاعلاوه بر رصد فعالیتهای ستاد اجرایی نظارت وبازرسی ضمن  اعلام امار کلی عوامل اجرایی ،نظارتی در واقع کل عواملی که به نحوی درگیراجرای وبرگزاری انتخابات درشهرستان هستندوهمچنین امارواجدین شرایط حضوردرانتخابات  جاری  عنوان شود .

 

شهرستان گیلانغرب  که یکی از بزرگترین شهرهای حوزه انتخابی قصر شیرین سرپل ذهاب ،سومارونفت شهر است با بیش از70هزارنفر جمعیت حدودا 43هزار نفر ان واجد شرایط حضوردرعرصه انتخابات هستند که از این تعداد  نزدیک به 16 هزار نفر رای اولی هستند.

IMG_6094


فرماندار گیلانغرب در گفتگویی  با اشاره به اقدامات انجام گرفته در حوزه برگزاری انتخابات  به آمار شعب  اخذ رای اشاره کرد و گفت: در انتخابات هفتم اسفند ماه 80 شعبه در مناطق شهری و روستایی این شهرستان کار جمع آوری آرای مردم را بر عهده دارند.


کرم محمدی اظهار داشت :از این تعداد شعب اخذ رای 23 شعبه ثابت شهری و روستایی و 57 شعبه نیز بصورت سیار و ثابت در سطح 208 روستای شش دهستان تابعه در بخش های گواور و مرکزی این شهرستان مستقر خواهند شد.


وی با یاد آوری اینکه  تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه در این شهرستان اتخاذ شده تصریح کرد: زمینه برای خلق حماسه مردم گیلانغرب در انتخابات هفتم اسفندماه فراهم است.


فرماندار گیلانغرب در مجموع یک هزار و 800 نفر شامل عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، امنیتی و خدماتی کار برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری را در این شهرستان برعهده دارند.

 

فرماندار گیلانغرب  یا عنوان این مطلب که  تاکنون تخلف قابل توجهی از سوی نامزدهای انتخاباتی و یا طرفداران آنها در این شهرستان صورت نگرفته است از تحویل 55 هزار تعرفه رای نیز برای مشارکت مردم در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این حوزه انتخابیه خبر داد .


وی افزود: مردم گیلانغرب که حضورشان در عرصه های مختلف به ویژه در هشت سال دفاع مقدس پررنگ بوده است بی شک در روز هفتم اسفند ماه با حضور گسترده در پای صندوق های رای بار دیگر ولایتمداری و عشق خود را به میهمن اسلامی به اثبات می رسانند.


 اجرای   انتخابات در شهرستان گیلان غرب با سازماندهی 4 کمیته  امنیتی ، اطلاع رسانی و تبلیغات ، نقلیه  و فناوری اطلاعات  پیگیری  و البته در این راستا نیز 3 هیات نظارت ، بازرسی و اجرایی  کار اجرای این حوزه را بر عهده دارند .

 در شهرستان گیلانغرب  و در برگزاری انتخابات 96 کاربر ، راهبر و نیروهای ستادی در امور مربوط به فرمهای ثبت نام و اخذ رای در 80 شعبه این شهرستان مشارکت دارند که قبل از اجرای فعالیت خود در 7 اسفند  کارهای توجیهی و اجرایی انها رسما اغاز شده است .

 در راستای انجام رسالتی که در حوزه اجرای و برگزاری یک انتخابات سالم و پر شور است فرمانداریها و به طبع ان فرمانداری گیلانغرب صبح امروز اقدام به توزیع  صندوقهای اخذ رای به مدیران و مسئولان شعب خواهد کرد تا زمینه اجرای یک انتخابات سالم و پر شور فراهم گردد.

 اگرچه امار یاد شده مختص به شهرستان گیلانغرب است اما در نگاهی گذرا و اجمالی باید گفت که در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب مردم از بین 12 نامزد دهمین دوره مجلس شورای اسلامی فقط مجاز به انتخاب یک نفر بعنوان نماینده هستند .

IMG_6105
همچنین در راستای برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری در شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب از مجموع جمعیت حدود 220 هزار نفری این شهرستان ها 125 هزار نفر واجد شرایط رای هستند.


 شهرستان گیلانغرب  با بیش از 70 هزار نفر جمعیت  نزدیک به 43 هزار نفر واجد شرایط  رای دادن هستند که از این میان  حدود 16 هزار نفر رای اولی هستند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد