سرویس: گیلانغربکد خبر: 100611|08:00 - 1394/11/29
نسخه چاپی

شهردار گیلانغرب ؛

سه تلویزیون شهری در گیلانغرب نصب می شود

سه تلویزیون شهری در گیلانغرب نصب می شود
مطلع الفجر:شهردار گیلانغرب گفت:حقیقتاًمحیط شهری و عناصر موجود در آن،نقش بسیار مهمی در شکل گیری تعاملات اجتماعی والقای مفاهیم فرهنگی، اجتماعی دارداز این رو شهرداری تصمیم به نصب دستگاه تلویزیونی شهری در سطح شهر گیلانغرب گرفت.

دکتر پیشوایی در گفتگو با خبرنگارمطلع الفجرضمن اشاره به نصب سه دستگاه تلویزیون شهری  در سطح شهر گیلانغرب اظهار داشت:سه دستگاه تلویزیون شهری با اعتبار نزدیک به 600 میلیون ریال  که یکی  درابعاد 5/1 در 10/1 و دو تلویزیون دیگر در ابعاد 3 در 2  در سه نقطه جداگانه در نظر گرفته شده اند که اکنون یکی از انها در میدان توحید و دو دستگاه دیگر در میدان 22 بهمن و دیگری در میدان مرکزی گیلانغرب نصب میگردد.

 

 وی تصریح کرد : در عصر کنونی نظر به به رقابت بالا در عرصهی کالا وخدمات،اهمیت تبلیغات شهری  دوچندان شده است اصولاتبلیغات شهری با اهدفی چون فزونی سطح آگاهی و قدرت خرید  مردم و شناخت بهتر مکان ها به میدان آمده اند که ازجمله ی آنها، تلویزیون  های شهری می باشد.

شهردار گیلانغرب خاطر نشان کرد:تلویزیون های شهری به عنوان یکی از عناصر محیط شهری می  توانند نقش قابل توجهی در ارتباط شهروندان و تعاملات اجتماعی و امورات تجاری  فرهنگی، ایفا کنند.

 وی افزود:شهرستان گیلانغرب باداشتن جاذبه های گردشگری وظرفیت ها وپتانسیل های بکر از اثار باستانی گرفته تا سدها و منطقه تفریحی گلین  که سبب  جذب گردشگران در فصول مختلف  می شود، ضمن حفظ فضاهای خاصشهری،نیازمندتغییروتنوعی  مدرن در فضا ومحیط شهری می باشد که یکی از عناصر محیطی که امروزه به دلایل  مختلف نیاز شهرها می باشد تبلیغات مدرنی چون تلویزیون های شهری ست.

پیشوایی ابراز داشت:اگرچه نصب وپیاده سازی تلویزیون شهری در گیلانغرب مستلزم صرف هزینه ی قابل توجهی می باشد  که نیازبه سرمایه گذار دارد، جذب سرمایه گذار بخش خصوصی و ایجاد انگیزه جهت  پیاده سازی پروژه های عظیم، همت والا و عظم راسخی را می طلبد تا با یک رویکرد  خوب، سرمایه گذار راغب به صرف سرمایه ی خود در شهر کوچک شود.

وی یاد آوری کرد:اگرچه همواره مشکلات و کاستی هایی موجود است و چالش هایی بر سر راه ،اما اخیرمجموعه شهرداری گیلانغرب درمسیر زیباسازی شهر،گام های خوبی برداشته  است که شاهد دگرگونی های زیبایی در سیمای شهر گیلانغرب از مبلمان شهری و توسعه فضای سبز و بسیاری دیگر از حوزه ها  هستیم.


شهردار گیلانغرب  در پایان گفت :امید می رود باانگیزه ی خوب سازندگی و توان والای شهرداری در پروژه  های عمرانی و زیباسازی شهر، هر روزه شاهد تغییراتی نوین در چهره ی شهر گیلانغرب  باشیم.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد