کد خبر: 111775|13:08 - 1397/06/25
نسخه چاپی

فرماندهی سپاه گیلانغرب؛

رزمایش اقتدارعاشورایی سپاهیان محمد رسوال الله 2/ تشییع و تدفین شهید گمنام درگیلانغرب همزمان با هفته دفاع مقدس

رزمایش اقتدارعاشورایی سپاهیان محمد رسوال الله 2/ تشییع و تدفین شهید گمنام درگیلانغرب همزمان با هفته دفاع مقدس
مطلع الفجر: فرمانده سپاه گیلانغرب از برگزاری رزمایش اقتدارعاشورایی سپاهیان محمد رسوال الله 2 در شهرستان گیلانغرب خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  مطلع الفجر ،سرهنگ  معصومعلی محمدی  از برگزاری رزمایش نمایش اقتدار عاشورایی در این شهرستان طی فردا 26 شهریور خبرداد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گیلانغرب تصریح کرد: رزمایش  یاد شده باهدف حفظ آمادگی و ایجاد هم افزایی در تمام رده های بسیج و گردانهای بیت المقدس برگزار خواهد شد.

وی با عنوان اینکه هدف از اجرای این رزمایش  تعالی توان رزمی و دفاعیث و همچنین زنده نگه داشتن  روحیه حماسه و امید  در دل مردم  و ایجاد یاس و نا امیدی  و ناکام  نمودن  ترفندهای  دشمنان است  ابراز داشت :این رزمایش در موقعیت حساس تاریخی و با هدف تقویت روح حمایت مردم از انقلاب و نظام و اثبات این حقیقت برگزار می‌ شود.

 محمدی گفت: مایوس کردن دشمن از تغییر در نظام، تقویت روحیه دفاع کننده بسیج و تقویت انسجام ملی از اهداف دیگر این رزمایش است.

وی یاد آور شد :همزمان رزمایش خدمت رسانی در قالب گروههای جهادی ، بسیج مهندسین ، کشاورزی، صنعت ، پیشکسوتان ، و دانش آموزی و... به مناطق محروم نیز اجرا خواهد شد.

سرهنگ محمدی با عنوان اینکه  همه وظیفه داریم  ارزشهای دفاع مقدس  ، روحیه جهاد  ، ایثار  و شهادت طلبی  را به نسلهای جوان  منتقل نماییم  به تشریح برنامه های هفته دقاع مقدس  پرداخت و از برگزاری دهها برنامه ویژه در هفته دفاع مقدس خبرداد.

وی خاطر نشان کرد:علاوه بر اجرای برنامه های روتین هرساله شاخص ترین برنامه گرامیداشت روز مقاومت مردم گیلانغرب با حضور سخنران کشوری و همچنین تشییع و تدفین پیکر پاک یک شهید گمنام در این روز ودر جوار یادمان عملیات مطلع الفجر بعنوان دومین یادمان مهم استان پس از یادمان مرصاد  خواهد بود.

فرمانده سپاه گیلانغرب در ابتدای سخنان  خود به تقارن  ماه مبارک رمضان و هفته امر به معروف اشاره کرد و گفت : فلسفه شکل گیری قیام بزرگ امام حسین .ع. بر امر به معروف و نهی از منکر است  و در این راستا باید به تاسی از امام و سالار شهیدان  همواره اقامه کننده این فریضه  حسنه باشیم .

 وی به خصومت ورزیهای بی انتهای امریکا در حق ملت ایران اسلامی اشاره کرد و گفت:بصیرت افزایی و در راس ان دشمن شناسی  نیاز امروز جامعه و مردم عزیز ماست و البته در این بین شناخت بیش از پیش نهضت عاشورا یک اقتضای انکار نا پذیر است .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد