کد خبر: 111742|13:38 - 1397/05/27
نسخه چاپی

همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی ؛

141 آزاده سر افراز گیلانغرب تجلیل شدند+ تصاویر

141 آزاده سر افراز گیلانغرب تجلیل شدند+ تصاویر
مطلع الفجر:آیین تجلیل از آزادگان شهرستان گیلانغرب امروز باحضور دهها آزاده این شهرستان برگزارشد.

 به گزارشخبرنگار مطلع الفجر،آیین تجلیل از آزادگان شهرستان گیلانغرب امروز باحضور دهها آزاده این شهرستان برگزارشد .

در این مراسم محمودیان فرماندار شهرستان گیلانغرب در سخنانی با تجلیل از استقامت و پایمردی آزادگان در ونج زندانهای دشمن بعثی و صبروبردباری خانواده های آنها گفت شما با خدا معامله کردید و و خداوند هم خود پاسخ و پاداش این شکیبایی را خواهد داد.

وی افزود :امروز نظام اسلامی به خود می بالد که درسایه استقامت آزادگان و ایثارگری شهدا و ملت ایران یک وجب از خاک میهن را به دشمن ندادیم .

محمودیان  اظهار داشت: امنیتی که امروز داریم یقینا محقق نمی شد مگر در سایه ایثار شماها و جانفشانی شهدا وجانبازان و هدایت های امام و مقام معظم رهبری که همچون شمع روشنی بخش جامعه هستید شما با سرافرازی وسربلندی از کشور دفاع کردید سالها رنج و مشقت را تحمل کردید.
سرهنگ محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیز گفت: شما آزادگان امروز هم ثابت نمودید که همانند هشت سال دفاع مقدس همواره در کنار دفاع از نظام و انقلاب و آرمانهای امام و ارویج ارزشهای ناب اسلام هستید و هروقت که لازم باشدبه میدان دفاع می آئید.
 در ابتدای این مراسم جهانشاه کریمی نیا ضمن گرامی داشت سالروز  ورود آزادگان به میهن اسلامی  از ازادگان به عنوان اسوه های مقاومت و صبر یاد کرد.
وی به مقاومت و صبوری این عزیزان اشاره و تصریح کرد :آزادگان مصداق صبر و الگوی عملی برای همگان  و مایه فخر و مباهات اند  و به راستی هر توسعه و پیشرفتی که امروز کشور عزیزمان در طول دهه های اخیر دارد مرهون ایثار این عزیزان است.
در آئین تجلیل از آزادگان از دو کتاب  آقای حاج محمد محمد پور یکی از آزادگان ده ساله در این شهرستان درحوزه دینی و قرآنی رونمایی شد .

شهرستان گیرانغرب ۱۴۱ آزاده سرافراز تقدیم انقلاب و کشور نموده که سه تن از این عزیزان در اسارتگاههای دشمن بعثی به فیض شهادت نائل گردیده اند  .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد