کد خبر: 111739|09:21 - 1397/05/24
نسخه چاپی

حادثه؛

سدزاگرس جسد قربانی را پس داد + تصویر

سدزاگرس جسد قربانی را پس داد + تصویر
مطلع الفجر:سد زاگرس در شهرستان گیلانغرب برای چندین بار متوالی، باز هم قربانی گرفت .

 به گزارشخبرنگار مطلع الفجر،سد زاگرس در شهرستان گیلانغرب  برای چندین بار متوالی، باز هم قربانی گرفت .

شامگاه دیشب خبری در شهرستان گیلانغرب پیچید مبنی بر اینکه عده ای  برای بازدید به مجاور سد زاگرس رفته بودند که به دلیل نا اشنایی به فضای و محدوده سد یکی از انها دچار حادثه شده بود .

سلیمی فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب  ضمن تایید خبر غرق شدن فردی در سد زاگرس به خبرنگار مطلع الفجر گفت : عصر دیروز فرد ۵۰ ساله واز آزادگان جانباز از استان اراک به شهرستان گیلانغرب آمده بودند که بعد از ورود به حوزه سد زاگرس این شهرستان متاسفانه درسد زاگرس غرق شده است .

 به گزارش مطلع الفجر بر حسب شرایط سخت موجود علی رغم تلاش و پیگیری های پرسنل آگاهی انتظامی نیروهای امدادی هلال احمر و بسیج  در محل متاسفانه تا ساعت 22 شب تلاشهای برای یافتن جسد بی نتیجه بود.

در کنار ارگانهای حاضر در محل  نهایتا  ساعت 2  و 35 دقیقه بامداد  در حالی که جسد صدها متر جابجا شده بود  با حضور *بهمن پرورش غواص استان جسد فرد غرق شده پیدا شد و از اب سد زاگرس بیرون آورده شد .

 

این چهارمین فرد غرق شده در سد زاگرس طی چندسال گذشته از ابتدای آبگیری آن است .

*بهمن پرورش، امدادگری کمتر شناخته شده است که سال گذشته از سوی مدیریت بحران به عنوان بحران یار نیز معرفی شد، مردی 50 ساله که اصالتا کرمانشاهی است و گرچه همچنان با خانواده اش در کرمانشاه زندگی می کند اما بیشتر از شهر خودش، در عملیات های مختلف امداد و نجات در شهرهای متعدد کشور حضور دارد.
او عضو داوطلب جمعیت هلال احمر کشور است و مدرک کارشناسی امدادونجاتش را نیز از دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر گرفته اما تاکنون ریالی حقوق و مزایا بابت امدادگری و نجات انسان ها دریافت نکرده استکه ما و همه مردم برای سلامتی او ارزوی موفقیت و سلامتی داریم .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد