کد خبر: 110849|12:26 - 1396/08/21
نسخه چاپی

جلسه هماهنگی برنامه های هفته بسیج در سپاه گیلانغرب برگزار شد+ تصاویر

جلسه هماهنگی برنامه های هفته بسیج در سپاه گیلانغرب برگزار شد+ تصاویر
مطلع الفجر:مصادف با قرار گرفتن در استانه آذر ماه یاد اور هفته بسیج ،جلسه هماهنگی برنامه های این هفته در سپاه گیلانغرب برگزار شد.

 فرمانده سپاه  گیلانغرب در حاشیه این جلسه در گفتگو با خبرنگار  مطلع الفجرضمن تبریک و گرامیداشت هفته بسیج به تشریح برنامه های سپاه ناحیه کرمانشاه در این هفته پرداخت.

سرهنگ پاسدار معصومعلی محمدی  تصریح کرد :هفته بسیج فرصتی برای نمایش توانایی و آمادگی میلیون ها بسیجی آموزش دیده در سطوح مختلف و همچنین بیان رشادتها و فداکاری رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس  است.

 

وی باعزم مجاهدانه بسیج در دفاع از ارمانهای انقلاب  اشاره و  افزود: بی شک  آسایش، آرامش و امنیت امروز ایران اسلامی را مدیون خون پاک بسیجیانی هستیم که با رشادت ها و ایثارگری های خود اجازه ندادند یک وجب از خاک میهن اسلامی مان به دست دشمنان اسلام بیفتد.

سرهنگ محمدی  با اشاره به برنامه های پیش بینی شده سپاه ناحیه گیلان غرب در هفته بسیج گفت: از جمله این برنامه ها می توان به دیدار با امام جنمعه محترم شهرستان ، دیدار با خانواده شهدا ، گلباران مزار مطهر شهدا ، برگزاری یادواره های شهدا  اشاره کرد که پوشش این برنامه ها در محله های مختلف سطح شهر و روستاها مشهود خواهد بود.

وی همچنین ادامه داد : نشستهای روشنگری،اردوهای جهادی بسیج، افتتاح طرح های اقتصاد مقاومتی ، مشابقات ورزشی، آیین هم اندیشی فصلی امر به معروف و نهی از منکر  ، ویزیت رایگان بیماران مناطق محروم و مراسم با شکوه 5 اذر  و یادواره یکصد زن شهیده  از اهم برنامه های پیش بینی شده در گرامی داشت هفته بسیج در گیلانغرب  است .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد