کد خبر: 110693|12:31 - 1396/06/31
نسخه چاپی

همزمان با سراسر کشور؛

همایش شیرخوارگان حسینی در گیلان غرب برگزار شد+ تصاویر

همایش شیرخوارگان حسینی در گیلان غرب برگزار شد+ تصاویر
مطلع الفجر:همایش شیرخوارگان حسینی روز جمعه همزمان با نخستین روز از ماه محرم در سالن ورزشی کانون بسیج گیلانغرب برگزار شد.

  به گزارشخبرنگار مطلع الفجر،در این آیین معنوی مادران با پوشیدن لباس سبز،نصب سر بند و چفیه به یاد علی اصغر و مظلومیت این طفل شیرخوار اشک ماتم ریختند.
  در این همایش کربلایی حمزه شاهمرادی مداح مراسم   با بیان اشعاری در مظلومیت طفل شش ماهه امام حسین (ع) و رنج های فرزندان سید الشهدا (ع) به عزاداری پرداخت و مادران با حزن و اندوه و غمگینانه با توسل به حضرت علی اصغر (ع) برای تربیت حسینی فرزندان خود دعا کردند.
 تجلیل از مقام والای طفل شش ماهه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و تجدید پیمان با اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از جمله اهداف این همایش بود.

حجت الاسلام خاص امیری ؛ امام جمعه گیلانغرب  به عنوان سخنران همایش  نیز در رابطه با قیام امام حسین (ع)و مصائب وارد شده بر خاندان اهل بیت سخنرانی کرد.

وی ضمن اشاره به جاوندانگی عاشورا و قیام حسینی اظهار داشت: جاودانگی امام حسین (ع) به خاطر کار بزرگ و بی نظیری بود که برای دفاع از اسلام و احیا امر به معروف و نهی از منکر انجام داد و بر علیه ظالمان قیام کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد