سرویس: سیاسیکد خبر: 108539|13:50 - 1395/10/03
نسخه چاپی

امام جمعه گیلان غرب:

فتنه 88 نه پديده اى اتفاقى كه حاصل اتاق هاى فکر صهيونيستى بود

فتنه 88 نه پديده اى اتفاقى كه حاصل اتاق هاى فکر صهيونيستى بود
مطلع الفجر: امام جمعه گیلان غرب گفت:رجوع به توصيه ها و ديدگاه هاى عناصر صهيونيستی حكايت گر يك واقعيت غيرقابل كتمان است كه فتنه 88 نه پديده اى اتفاقى كه حاصل اتاق هاى فكركانون هاى صهيونيستى بوده است.

به گزارشخبرنگار مطلع الفجر،حجت الاسلام و المسلمین محمد طه مهری در خطبه های نماز جمعه مصلی مسجد جامع این هفته گیلان غرب  به حماسه 9 دی روز بصيرت و ميثاق امت با ولا یت اشاره و اظهار کرد:فتنه سال 88 بى ترديد تقابل يك جناح سياسى با جناح ديگر در دايره نظام جمهورى اسلامى يا غائله اى در چارچوب اختلاف ميان نيروهاى سياسى باورمند به نظام دينى نبود.

وی تصریح نمود :فتنه 88 به روشنى برآمده از اراده دشمنان پنهان و آشكار و نيروهاى برانداز داخلى و خارجى در مصاف با انقلاب و نظام و ملت بود؛ فتنه88 نسخه اعطايى نظريه پردازان كودتاى مخملين به پياده نظام شان در داخل ايران به شمار مى آيد.

خطیب نماز جمعه گیلان غرب افزود:رجوع به توصيه ها و ديدگاه هاى عناصر صهيونيست همچون «مايكل لدين « ،» جين شارپ » و «جورج سورورس »، جملگى حكايت گر يك واقعيت بزرگ و غيرقابل كتمان است، اين كه فتنه 88 نه پديده اى اتفاقى كه حاصل اتاق هاى فكركانون هاى صهيونيستى بوده است.

حجت الاسلام مهری ابراز داشت:وقايع پس از انتخابات دهم رياست جمهورى، جنگ احزابى بود كه كليت نظام دينى و خاصه اصل مترقى ولايت فقيه كه شاكله جمهورى اسلامى را تشكيل مى دهد، هدف گرفته بود؛ انتخابات با هرنتيجه ديگرى رقم مى خورد به بهانه اى ديگر، باز هم سناريوى آتش در تهران عملياتى مى شداما اين بار نيز همچون همه مقاطع بعد از انقلاب اسلامى، محاسبات دشمنان و فريب خوردگان، اشتباه بود و غائله آفرينى آنان كه همراه با تجارب آشوب هاى تير 78 بود، به شكستى مفتضحانه منجر شد.

وی گفت:آنان تصور نمى كردند كه با وجود موج بحرا نسازى عليه نظام و كشور همچون اعمال تحريم وغبارآلود كردن فضاى سياسى و اجتماعى جامعه، مردم ايران در اندك مدتى سره را از ناسره بازشناسند و انقلاب بصيرت برپا دارند و ثابت كنند كه با گذشت بيش از ربع قرن، همچنان تا پاى جان به انقلاب و نظام و ميهن خود وفادارند و تبعيت از ولايت دارند.

خطیب نماز جمعه گیلان غرب با یاد آوری ایام الله های انقلاب ،اذعان داشت:بهمن 57 اگر روز پيروزى انقلاب اسامى برطاغوت بود، 9 دى 88 روز مه مترى است، آ نرا می گوییم «بود » اما اين را می گوییم «است » چراكه از اين پس هرروز براى ما 9 دى است.

*جمهورى اسلامى كه درراس آن ولايت فقيه نباشد، عينا نظام طاغوت است

وی به ماهیت دینی و اسلامی انقلاب  اشاره کرد و تصریح کرد : 9 دى 88 ، جمهورى اسلامى براى هميشه به پيروزى رسيد، جمهورى اسلامى كه درراس آن ولايت فقيه نباشد، عينا نظام طاغوت است، ما به جمهورى اسلامى نه يك كلمه كم و نه يك كلمه زياد امافقط به شرط ولايت فقيه راى «آرى » داديم.

حجت الاسلام مهری تاکید کرد :نظامى كه بعد از 22 بهمن57 سر كار آمد، جمهورى اسلامى بود اما بعد از 30 سال شجره طيبه جمهورى اسلامى نياز مبرم به هرس داشت.

وی ابراز داشت:9 دى 88 فرزندان انقلاب اسلامى برگهاى زائداين درخت را بريدندو باید گفت  9 دى 88 روز حجامت جمهورى اسامى بود. 22 بهمن 57 روز بعثت دوباره محمد(ص) بود؛ روز برانگيخته شدن امام و 9 دى 88 روز تثبيت ولايت مستمر«على » بود و روز «نه » گفتن به دشمنان سيدعلى.

خطیب نماز جمعه گیلان غرب  تصریح کرد :انشا الله 9دی امسال همه اقشار مختلف اعم از عموم مردم عزیزوتما م کسانی که دل در گرو اسلام ،قرآن ، نظام اسلامی و انقلاب عزیزو آرمانهای امام و رهبری  و شهدای عزیز دارند  با شرکت گسترده در این روز باعظمت  یک بار دیگر ثابت خواهند کرد که همچنان  به انقلاب اسلامی و آرمانهای امام و رهبری و شهدا پایبند و علاقمند هستند چرا که این روز متعلق به ملت ولایتمدار و بصیر و شجاع ایران اسلامی است و هیچ شخص یا جناح و گروه و جریانی نباید 9 دی را به نفع خود تصرف کنند که این خیانت به امام رهبری و مردم ولایمتدار ایران اسلامی است .

*حضور موثرسپاه ،ضریب امنيت ناوگان حمل و نقل هوايى راارتقاء داده است

حجت الاسلام مهری همچنین به سالگرد تشکیل سپاه حفاظت هواپیمای به فرمان امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت :مأموريت حساس و خطير در 5 ديماه 1363 بافرمان تاريخى حضرت امام خمينى(ره)«مبنى بر تشكيل سپاه حفاظت هواپيمايى » به سپاه محول گرديد.

وی افزود:با نداشتن تجربه و سابقه قبلى پاسداران ا ز يك طرف و تلاش همه جانبه گروهكهاى معاند و دشمنان از طرف ديگر، طبيعى مى نمود تا تعداد هواپيمارباييها افزايش يابد اما اوضاع با وجود 3 عامل ايمان، تخصص و بهره گيرى از تجهيزات نوين نظامى در كنار ساير اقدامات اطلاعاتى حفاظتى طوری دیگر رقم خورد .

حجت الاسلام مهری اظهار داشت: عليرغم اين كه اقدامات خرابكارانه و مداخله جويانه دربخش صنعت حمل و نقل هوايى، بعد از حضور سپاه در اين صنعت ده ها مورد بوده پاسداران سپاه حفاظت هواپيمايى با تجهيزات بومى و روش هاى ابداعى باهرگونه تهديد مقابله كرده و هيچ هواپيماربايى موفقى پس از حضور سپاه در ناوگان حمل و نقل هوايى انجام نشده است.

امام جمعه گیلان غرب تصریح کرد :در حال حاضر ما ازجمله كشورهايى هستيم كه ضريب آسيب پذيري مان به حداقل رسيده و امنيت خطوط هوايى جمهورى اسلامى ايران از چنان جايگاهى در جهان برخوردار است كه برخى از كشورها در دنيا به ما لقب «گارد آهنين » داده اند.

وی افزود:كاركنان شاغل در مجموعه سپاه حفاظت هواپيمايى با اعتقاد و عزم راستين و اعتقاد به خداوندمتعال، خود را سرباز گمنام امام زمان)عج( و مقام معظم رهبرى دانسته و هرگونه ضربه و خسارت جانبى را ايثاردر راه خداوند تلقى مى كنند.

خطیب نماز جمعه گیلان غرب در پایان به سالروز  تشكيل نهضت سوادآموزى به فرمان امام خمينى (ره)  اشاره وضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران نهضت سواد آموزی همین الان هم این آمادگی وجود دارد تا بیسوادانی که مایل به یاد گیری علم و دانش هستند با مراجعه به سواد آموزی شهرستان از این نعمت به صورت رایگان بر خوردار شوند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد