سرویس: سیاسیکد خبر: 106429|17:38 - 1395/07/02
نسخه چاپی

امام جمعه گیلانغرب:

شنيدن نصايح خيرخواهانه و مشفقانه روحانيت انقلابي ، به نفع مسئولان و دولت است/گنجینه دفاع مقدس‌نمونه عملي از الگوي مديريت جهادي و مقاومت اقتصادي+تصاویر

شنيدن نصايح خيرخواهانه و مشفقانه روحانيت انقلابي ، به نفع مسئولان و  دولت است/گنجینه دفاع مقدس‌نمونه عملي از الگوي مديريت جهادي و مقاومت اقتصادي+تصاویر
مطلع الفجر: امام جمعه گیلانغرب گفت:توصیه به مسئولان دولتی این است که نقدپذيري را ملاك عمل خود قرار داده و در برابر نقدهاي مشفقانه، موضع ناصحيح اتخاذ نكنند.

به گزارشخبرنگار مطلع الفجر، حجت الاسلام  محمد طه مهری  در خطبه های نماز جمعه این هفته  مصلی  مسجد جامع گیلانغرب  ضمن تبریک  هفته دفاع مقدس و قرار گرفتن در استانه روز مقاومت مردم گیلان غرب اظهار داشت  :دوره دفاع مقدس يكي از مقاطع فراموش‌نشدني و بي‌نظير تاريخ ايران و خود يك مقطع تاريخي بسيار مهم است، نگاهي به دستاورهاي گنجينه تمام ناشدني 8 سال دفاع مقدس‌نمونه عملي از الگوي مديريت جهادي و مقاومت اقتصادي در سايه تحريم‌هاست.

وی ابراز داشت:مهم‌ترين دستاورد فرهنگي دفاع مقدس، توسعه انديشه مترقي ولايت فقيه در جهان و تأثير آن در هدايت جنگ و مديريت درگيري با كفر است.

امام جمعه گیلانغرب  یاد آور شد :ما افتخار مي‌كنيم كه در اين نبرد طولاني و نابرابر، فقط با تكيه بر «سلاح ايمان» و «توكل بر خداي بزرگ» و «دعاي بقيه‌الله عجل‌الله‌تعالي فرجه» و «اعتماد به نفس» و «همت دلاورمردان و شيرزنان صحنه كارزار» به پيروزي رسيده‌ايم

خطیب نماز جمعه گیلان غرب  گفت:خدا را سپاس مي‌گزاريم كه منت هيچ قدرت و كشور و ابرقدرتي در جنگ بر گردن ما نيست و مردم كارآزموده و متوكل ما با استعانت از ذات مقدس كبريا، يكّه و تنها و مظلومانه بر مشكلات بسياري از طرح و عمليات و بسيج و آموزش نيروها تا نياز تسليحاتي كشورمان فائق آمده است و علاوه بر موفقيت‌هاي اعجازگونه‌اي كه در صحنه‌هاي دفاع از كشور اسلامي و بيرون راندن متجاوزين از هزاران كيلومتر، به تحولات شگرف صنعتي از قبيل راه‌اندازي كارخانجات و ديگرگوني در خطوط توليد و ساختن و اختراع ده‌ها وسايل پيشرفته و مدرن نظامي، آن هم بدون حضور هيچ مستشاري و بدون هيچگونه كمك خارجي دست يافته‌ايم.

 

*شنيدن نصايح خيرخواهانه و مشفقانه روحانيت انقلابي ، به نفع مسئولان و  دولت است
 به گزارش مطلع الفجر ،حجت الاسلام مهری   در خصوص  اظهار نظر های کسانی که هنوز هویت سیاسی و عبادی نماز جمعه را فهم و درک نکرده اند اظهار داشت: در هفته‌اي كه گذشت، متاسفانه شاهد آن بوديم كه برخي از مسؤولان ، موضعي ناصحيح نسبت به خطبه‌هاي نماز جمعه و خطيبان محترم جمعه كشور گرفتند و مدعي شدند كه توقع دارند مباحث ديگري در خطبه‌هاي نماز جمعه مطرح شود و مباحثي مثل اف.‌اي.تي. اف نبايد در نماز جمعه مطرح شود.

وی اذعان نمود:اين افراد مدعي شدند كه چون شوراي عالي امنيت ملي وجود دارد، ديگر نمازهاي جمعه نبايد در اين‌باره سخني بگويند و حتي به‌گونه‌اي اهانت‌آميز بيان داشتند كه گويي موضع‌گيري مصلحانه و مشفقانه ائمه جمعه كشور در مورد اين مسأله و مسائلي از اين‌دست، باعث در هم ريختگي در نظام مي‌شود.

 حجت الاسلام مهری  گفت:در پاسخ به اين مطلب بايد توجه داشت كه نماز جمعه، منبر نظام اسلامي است و موضع‌گيري ائمه جمعه بر اساس سياست‌هاي كلان رهبري نظام و در جهت تقويت دولت و ديگر قواي كشور مي‌باشد و نصايح آن‌ها مشفقانه و دلسوزانه است.

وی تصریح کرد: يكي از رسالتهاي مهم ائمه جمعه، روشنگري و افشاگري در جهت مصالح و منافع كشور و انقلاب است.  هنوز برخي هويت سياسي عبادي نماز جمعه را فهم و درك ننموده‌اند، در حالي‌كه نماز جمعه منبر نظام اسلامي و نصيحت‌كننده مشفق مسئولان نظام و قرارگاه فرهنگي و سياسي است.

خطیب نماز جمعه گیلانغرب گفت: از اين‌جهت به مسؤولان دولتي توصيه مي‌شود كه نقدپذيري را ملاك عمل خويش قرار دهند و در برابر نقدهاي مشفقانه، موضع ناصحيح اتخاذ نكنند و بدانند كه شنيدن نصايح خيرخواهانه روحانيت انقلابي كه در جايگاه امامت جمعه قرار گرفته‌اند، به نفع مسئولان و  دولت محترم است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد