کد خبر: 99305|11:54 - 1394/10/23
نسخه چاپی

امام جمعه گیلانغرب؛

دو حوزه باورهای دینی ، اسلامی و روحیه انقلابی جوانان ما ،هدف هجمه فرهنگی دشمن است+تصاویر

دو حوزه باورهای دینی ، اسلامی و روحیه انقلابی جوانان ما ،هدف هجمه فرهنگی دشمن است+تصاویر
مطلع الفجر:امام جمعه گیلانغرب گفت : دشمن امروز زیر ساختهای فرهنگی ما را نشانه رفته و برای پیشبرد دکترین خصمانه خود درعرصه جنگ نرم ، سعی دارد باورهای دینی ، اسلامی و روحیه انقلابی جوانان ما را تضعیف نماید .

به گزارش خبرنگارمطلع الفجر،حجت الاسلام و المسلمین محمد طه مهری  درمراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات فرهنگی هنری پرسش مهر  ضمن اشاره به ماهیت  ارزشی تعلیم و تعلم افزود: در اسلام عزیز اهمیت زیادی به بحث تعلیم و تربیت  و تزکیه نفس ده است و این نشان از اهمیت  این حوزه در تعالی شخصیت و کمال انسانی است .

 

وی ابراز داشت : در رصد شبکه های اجتماعی  و اینترنتی به کرات می بینیم که چه حملات  وسیعی علیه قران و مکتب انسان ساز اسلام و خصوصا تشیع و البته ایران عزیز می شود  و در این راستا این نکته واضح است که دشمنان برای استحاله و به چالش کشاندن بنیان خانواده های  اصیل اسلامی و ایرانی ما ، از هیچ نقشه و برنامه مخربی فرو گزار نیستند و طراحی بسیاری از برنامه ها و شبکه های اجتماعی  و همچنین تولید  و مونتاژ فیلم و سریالهای ماهواره ای به منظور  فاصله انداختن بین جوانان ما و سبک زندگی اسلامی است .

حجت الاسلام مهری شبکه های اجتماعی مجازی نظیر واتساپ ؛ وایبر و تلگرام را ابزارهای ضد فرهنگی دشمن عنوان کرد که آنها با هزینه میلیارد دلاری طراحی این  اپلیکیشنهای   با رویکرد تضعیف بنیان خانواده و سقوط ارزششهای معنوی در بین جوانان ما ، را کلید میزنند  تا  روحیه و توان و استعداد آنها را به جای شکوفا شدن در بسترهای علمی و اجتماعی و انسانی و در مسیر خودکفایی و استقلال کشور  در وادی فلاکت بار شبکه های اجتماعی بخشکانند .

 

امام جمعه گیلانغرب با عنوان اینکه باید همواره برای جوانان برنامه های جذاب ، پویا ی مبتنی بر تعالی جایگاه معنوی و انسانی و معرفتی  تدوین کرد  اظهار داشت : شبکه های اجتماعی  ارتباط عاطفی معمول بین خانواده ها را از هم میگسلد  و ان کانون  گرم را  به سوی لجام گسیختگی و بی تفاوتی پیش میبرد و این همان چیزی است که دشمن دنبال آن است و باید مراقب هجمعه ضد فرهنگی و جنگ نرم دشمن بود .

 

 در ابتدای مراسم تجلیل از برگزیدگان پرسش مهر15 مدیر آموزش و پرورش گیلانغرب هم طی گزارشی از روند اجرای این مسابقات،  جایگاه و نحوه احراز مقام دانش اموزان و همکاران فرهنگی گیلان غرب را در این دوره از مسابقات تحسین بر انگیز عنوان کرد .

 پارسا اظهار داشت :نظر به استقبال دانش اموزان و فرهنگیان گیلانغربی در مسابقات فرهنگی هنری پرسش مهر 15 و پاسخ به سوال رییس جمهور در خصوص نحوه صرفه جویی در مصرف آب  این عزیزان در مرحله  استانی و کشوری توانسته اند 90 مقام برتر را کسب نمایند .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد