سرویس: ویژهکد خبر: 50618|12:54 - 1393/02/14
نسخه چاپی

9 طرح عمرانی از محل پرداخت زکات در گیلانغرب اجرا شد

DSC_0444مطلع الفجر-مسوول کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلانغرب گفت: پارسال 9 طرح عمرانی از محل منابع جمع آوری شده از زکات در این شهرستان اجرا شده است.

قدرت اله ایوانی در گفت و گو با خبرنگارمطلع الفجربیان کرد: نزدیک به 400 میلیون ریال  زکات سال گذشته از گروه های مختلف این شهرستان و بویژه کشاورزان جمع آوری شد.

وی افزود: 9طرح عمرانی ، فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی از این محل با مشارکت مردم در روستاهای محروم شهرستان احداث، مرمت ، بازسازی و یا تجهیز شده است.

مسوول کمیته امداد گیلانغرب یادآور شد: علاوه بر این طرح ها 9 باب مسجد نیز در روستاهای این شهرستان در قالب طرح زکات با مشارکت مردم و حمایت دولت احداث شد.

ایوانی ادامه داد: با توجه به افزایش نزولات آسمانی پیش بینی می شود امسال سه میلیارد ریال زکات شهرستان جمع آوری شود.

وی تاکید کرد: به منظور تشویق مردم به پرداخت زکات و جمع آوری آن در شهرستان 56 نفر از افراد نیکوکار منطقه و معتمدان مردمی در قالب  عاملین زکات سازماندهی شده اند.

ایوانی حل مشکلات موردی مستمندان ، تشویق رابطان طرح زکات در شهرستان ، رسیدگی به نیازهای فوری ابن سبیل، احداث غسالخانه در روستاهای دور افتاده و ترویج و توسعه آموزه های دینی و معارف اسلامی را از دیگر اقدام های کمیته امداد از طریق طرح زکات عنوان کرد.

DSC_0446

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد