کد خبر: 100862|08:00 - 1394/12/05
نسخه چاپی

آیت الله ممدوحی در جمع مردم گیلانغرب؛

مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات چشم دشمن را کور کنند/ عده ای با اهداف خاص می خواهند در بدنه مجلس خبرگان نفوذ کنند

مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات چشم دشمن را کور کنند/ عده ای با اهداف خاص می خواهند در بدنه مجلس خبرگان نفوذ کنند
مطلع الفجر: نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات چشم دشمن را کور کنند.
به گزارش خبرنگار مطلع الفجر، آیت‌الله حسن ممدوحی در دیدار مردم شهرستان گیلانغرب که در مسجد صاحب الزمان (عج) این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: یکی از عرصه های مهم جاری که نیازمند حضورآگاهانه و بصیرانه مردم عزیز است بستر انتخابات مجلس خبرگان رهبری است چرا که کار مجلس خبرگان در رابطه با رهبری نظام است.

 

وی با بیان اینکه امروز عده ای با اهداف خاص سعی در نفوذ در بدنه مجلس خبرگان دارند، افزود: البته برخی هم برای این جریان هزینه و به آن کمک می کنند.

 

 

آیت‌الله ممدوحی همچنین در یک نگاه گذرا به نقش تفکر دینی و اسلامی و فلسفه عقیدتی اشاره کرد و گفت: در برهه های متفاوتی از تاریخ همواره مستکبرین سعی کرده اند تا فریاد رسا و فکر آزاد اندیش را در بند و یا آن را از عرصه پاک کنند اما واقعیت این است که ما نمود نصرت فکر انقلابی و اسلامی را در پیروزی انقلاب اسلامی به عینه دیده ایم.

 

وی اظهار داشت: دشمنان انقلاب هیچگاه دست از خباثت و خصومت خود علیه ملت ایران برنداشته اند چنانچه از همان سالهای ابتدایی پیروزی انقلاب به عناوین مختلف توطئه چینی کردند و بعد از آن هم در جنگی نیابتی 8 ساله، از مقاومت، پایمردی و قدرت ایمان ملت ایران اسلامی شکستی مفتضاحه خوردند.

 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری افزود: دشمن وقتی دید در برابر فکر، فلسفه و ایمان معنوی جوانان ایران اسلامی  در جنگ فیزیکی کاری از پیش نبرده و عملا مغلوب میدان بوده است تصمیم گرفت از طریق جنگ نرم و تهاجم فرهنگی به تقابل با ملت انقلابی ایران اسلامی برخیزد.

 

آیت‌الله ممدوحی به فعالیت رسانه های غربی ضد انقلاب با رویکرد تهاجم فرهنگی اشاره کرد و گفت: در همین راستا  فعالیت بیش از صد هزار مرکز اطلاع رسانی و شبکه های ماهواره ای و همچنین شبکه های اجتماعی مصادیقی از جنگ نرم دشمن است تا بتوانند ذهن، باور، فکر و اندیشه دینی  و معنوی جوانان ما را تسخیر و عملا آنها را دچار خودباختگی نمایند.

 

وی همچنین در ادامه به رسالتش برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط کنونی و اینکه برخی کمر همت بسته اند تا تحت هر شرایطی در بدنه مجلس خبرگان رهبری نفوذ کنند، اگر چه بنده به لحاظ مشغله کاری و شخصی بنای حضور در این عرصه را نداشتم اما وقتی این صحنه ها را دیدم مصلحت دانستم که برای ممانعت از حضور بعضی چهره ها در این بستر حضور قاطعانه داشته باشم. حال آمده ام تا با کمک شما از نفوذ و آمدن بد خواهان نظام و انقلاب جلوگیری نماییم.

 

وی با بیان اینکه بر اساس آبروی خود برای خدمت به مردم عمل می‌کنم، تصریح کرد: مجلس خبرگان بازوی رهبری است و روح حاکم بر مجلس خبرگان نیز برگرفته از نظام رهبری است.

 

 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری حضور مردم در انتخابات پیش‌ رو را موجب یاس دشمنان بیان کرد و ابراز داشت: حقیقتا حضور حداکثری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌المللی تولید قدرت می‌کند و در این دوره نیز همچون سنوات قبل، شور و نشاط مردم برای شرکت در انتخابات بسیار زیاد است.

 

وی همچنین از مردم دعوت کرد با حضور حداکثری خود در انتخابات چشم دشمن را کور کنند و اجازه نفوذ به بیگانه را ندهند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد