مطلع الفجر13:24 - 1394/11/10
ترجمه/ در روزهای نزدیک به مذاکرات صلح سوریه،

جنگنده های روسیه ۴۸۴ سایت تروریستی را بمباران کردند

مطلع الفجر:نیروهای سوری، به گفته منابع اگاه در حال امادگی برای تدارک دیدن یک حمله گسترده به شبه نظامیان جبهه النصره هستند که کنترل شهر شیعه نشین الزهرا و نابل را در شمال غرب حلب بدست دارند.

مطلع الفجر/نیروی هوایی روسیه امروز بیش از ۱۶۹ عملیاتی نظامی را در خاک سوریه انجام داده و در ۳ روز گذشته بیش از ۴۸۴ سایت تروریستی را هدف قرار داده اند. از زمانی که در ۳۰ سپتامبر سال ۲۰۱۵ ، روسیه حملات هوایی خود را علیه تروریست ها در سوریه آغاز کرد، بیش از ۶۰۰۰ عملیات نظامی از سوی انها اجرایی شده و بسیاری از پایگاه ها و دارایی های تروریست ها نابود شده است.

ارتش سوریه، و نیروهای دفاع ملی سوریه منترل منطقه عبریدالجدیه در نزدیکی پایگاه هوایی کوریس در شمال استان حلب را در دست گرفته اند. ازادی این منطقه بدنبال پیروزی های ارتش سوریه در ازاد کردن مناطق تل هتابت رخ داده است. نیروهای سوری، به گفته منابع اگاه در حال امادگی برای تدارک دیدن یک حمله گسترده به شبه نظامیان جبهه النصره هستند که کنترل شهر شیعه نشین الزهرا و نابل را در شمال غرب حلب بدست دارند.

در منطقه غربی غوتا در فاصله ای دور از دمشق نیز ارتش سوریه موفق شده تا اخرین مسیر کنترل شده توسط تروریست های النصره و انجاد الشام را بدست آورد. این راه دو شهر درایا و المحمدیه را به یکدیگر متصل میکند. بعد از درگیری های انجام شده شبه نظامیان به سمت منطثه جنوب غربی المحمدیه عقب نشینی کرده اند.

داعش با از دست دادن کنترل بسیاری از قسمت های غربی کشور حالا تصمیم گرفته تا تمام تلاش خود برای حفظ شهر دیرالزور متمرکز کند، این شهر بزرگترین شهر منطقه شرق سوریه است. بر اساس منابع اطلاعاتی ، بیش از ۲۰۰۰ شبه نظامی مسلح توسط داعش در این منطقه ها بکار گرفته شده اند.

در ۲۶ ژانویه سال ۲۰۱۶، شبه نظامیان داعش در دانشگاه الجزیره، هتل افیرات و منطقه الرواد با نیروهای ارتش سوریه شد. انها بدنبال تلاش برای بدست اوردن مناطق جنوبی بقالیاه بوده اند. ۲ بمبگذار انتحاری نیز در نزدیکی دانشگاه الجزیره از سوی داعش استفاده شده است. البته همچنان درگیری ها ادامه دارد.

http://www.globalresearch.ca/ahead-of-syria-peace-talks-russian-airforce-wipes-out-484-terrorist-sites-islamic-state-isis-retreats-and-redeploys/5503937