مطلع الفجر09:06 - 1396/08/03
اسطوره های جهاد و شهادت ؛

شهید تیموری:سعادت یعنی اینکه دست و پای خود را در تار و پود زندگی مادی اسیر گرفتار نکنی+ تصاویر

مطلع الفجر: نبايد افكار خود را در متعلقات دنيوي ودر تار و پود مادیات مشوش و اسیر کنیم چرا که عاقبت موعدش به سر آمده و رفتنی است از این رو تنها چیزی که می ماند ارزشهای معنوی و رنگ و بوی خدایی است.

به گزارشمطلع الفجر،آنچه مي خوانيم قسمتي از وصيت نامه شهيد والامقامسیروس تیموریاست ، اين شهيد بزرگوار در هفتم آذر ماه سال 66 در نبرد با مزدوران بعثی  درجبهه تنگاب گیلانغرب به مقام رفيع شهادت نايل شد :

شهید-سیروس-تیموری_39a77

دوستان و نزدیکان من ،شما  زمانی این سطور را می خوانید که وجودتان مملو از احساس وعاطفه است، سطوری که من در آخرین لحظات با حالتی خالصانه نوشته ام و این خود نیز یکی از برکات خوب رحمت الهي است .

در تاریخ بشر، همیشه نیکی و بدی در حال نبرد هستند که یکی در چهره پلید قابیل و دیگری با چهره هابیل نمود پیدا کرد و این دو نیرو بالاجبار به صورت دو قوه در نهاد آدمی نهفته است و انسان انتخابگر باید یکی از این دو راه را فرا راه خویش قرار دهد.

و جز این چاره ای دیگر نمی یابد در این وادی و در این عرصه ننگ تاریخ ، ما فرزندان خمینی تصمیم به هجرت گرفتیم و من در ادامه ، خط خون رنگ هابیل که بر سینه تاریخ نقش بسته بود را برگزیدم .

امیدوارم خداوند ما را به این هدف عظیم برساند،  نبايد افكار خود را در متعلقات دنيوي مشوش كنيم،  دست و پای خویش را در تار و پودهای پست و مادی اسیر نکنیم چرا كه  همه متعلقات دنیوی عاقبت موعدش به سر آمده و بالاخره محدود است و رفتنی و تنها چیزی که می ماند ارزشهای معنوی است

برادران وخواهرانم به سراغ این ارزشهاي معنوي و خدايي  بروید؛ امیدوارم خودتان از رنجشهایی که برایتان داشته ام مرا ببخشید .

بدانید که شهدای عظیم انقلاب و اسلام هر لحظه نظاره گر اعمال شما هستند و انتظار دارند که در راه آنها قدم بردارید.

تاریخ شهادت 7/9/1366 درگیری

روحش شاد و راهش پر رهرو باد