مطلع الفجر08:00 - 1392/07/17

اجرای 12 مرحله طرح امنیت اجتماعی در گیلانغرب

IMG_1674مطلع الفجر- سرپرست فرمانداری گیلانغرب از اجرای 12 مرحله طرح امنیت اجتماعی و مقابله با بر هم زنندگان نظم و امنیت و فعالان عرصه مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: این مراحل طرح مذکور در نیمه اول امسال اجرا شده است.

جبار فرامرزی در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان افزود: با اجرای این طرح تعدادی از مخلان نظم و امنیت و فعالان اصلی عرضه مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند. وی تاکید کرد: 17 نقطه آسیب پذیر که محل عرضه و فروش مواد مخدر است نیز در سطح شهر و روستاهای این شهرستان شناسایی شده و تمهیدات لازم نیز برای پاکسازی آنها از سوی نیروی انتظامی اتخاذ شده است.

30

فرامرزی با بیان اینکه شهرستان گیلانغرب رتبه چهارم را در ارتباط میزان آلودگی مواد مخدر در سطح استان کرمانشاه دارد، اظهار کرد: باید تلاش کنیم ضمن مقابله با پدیده شوم اعتیاد، آسیب های اجتماعی در این حوزه به صفر برسد. سرپرست فرمانداری گیلانغرب یادآور شد: برگزاری جشنواره منطق ایی غرب کشور با موضوع پیشگیری از اعتیاد به میزبانی این شهرستان تصویب شده و قرار است این جشنواره با حضور هفت استان غرب کشور در گیلانغرب برگزار شود. وی با تاکید بر لزوم ارتقای برنامه های پیشگیری از اعتیاد و کاربردی نمودن آنها در راستای پیامد مثبت، خاطر نشان کرد: منشا اصلی بزهکاری ها و نا امنی های جامعه، اعتیاد به مواد مخدر سنتی و صنعتی و رونگردان ها است. فرامرزی گفت: دشمن اینک از دروازه های مختلف قشر جوان جامعه ایران اسلامی را اولین هدف خود قرار داده و اعتیاد و مواد مخدر یکی از طرح های دشمن برای نابودی جوانان این سرزمین است. وی افزود: آنها می خواهند از این طریق خانواده ها را درگیر کنند بنابراین نباید از این امر مهم غفلت کنیم چون این یک وظیفه همگانی است تا با اتخاذ تدابیر هوشمندانه و آگاهانه بویژه اقدامات فرهنگی ضمن آگاه سازی جوانان و شناساندن معضلات پدیده شوم اعتیاد به آنها و خانواده ها، امید دشمن را به یاس تبدیل کنیم