مطلع الفجر12:11 - 1392/07/16

برپایی نمایشگاه آثار فرهنگی، هنری و ادبی کودکان و نوجوانان در گیلانغرب

??مطلع الفجر-همزمان  با 16 مهر، روز جهانی کودک و آغاز هفته ملی کودک، نمایشگاه آثار فرهنگی، هنری و ادبی کودکان و نوجوانان 7 تا 16 ساله عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان گیلانغرب در محل این کانون گشایش یافت.

 مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلانغرب  در مراسم گشایش این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه 450 اثر در زمینه های سفال، کاردستی، تصویرسازی، نقاشی و ادبی از آثار 200 عضو فعال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان به نمایش گذاشته شده است.

ˈفاطمه نوربخشˈ افزود: این نمایشگاه تا پایان هفته ملی کودک همه روزه در دو نوبت صبح و عصر آماده بازدید علاقمندان بویژه کودکان و نوجوانان است. وی تصریح کرد: یک هزار و 500 کودک و نوجوان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلانغرب هستند که در زمینه های فرهنگی، هنری و ادبی آموزش می بینند. خبر دوم : به مناسبت روز جهانی کودک، اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کودکان مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی شهرستان گیلانغرب، در سطح شهر گیلانغرب راهپیمایی کردند. در این مراسم کودکان با حمل بادکنک، پرچم و پارچه نوشته هایی خواستار رعایت حقوق خود از سوی والدین، خانواده و بزرگترهای جامعه شدند.