مطلع الفجر10:30 - 1402/02/27
فرماندار گیلانغرب:

تکریم بانوان، تکریم جامعه و ارزش نهادن به مبانی اسلام است +عکس

فرماندار گیلانغرب با گرامیداشت دهه کرامت و جایگاه حضرت معصومه (س) و روز دختر گفت: در دین مبین اسلام تکریم بانوان را تکریم جامعه و ارزش نهادن به مبانی اسلام دانسته اند.

به گزارش مطلع الفجر ،جلسه  دهه کرامت ، سوم خرداد،وستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) به‌منظور هماهنگی و برنامه‌ریزی و تبادل نظر  به ریاست محمدی فرماندار شهرستان و دیگر اعضای شورای اداری شهرستان گیلان‌غرب در محل فرمانداری  برگزار شد.

فرماندار سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت و اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن روز روابط عمومی  فرصت را مغتنم شمرده، این روز را گرامی و به تمامی فعالان این عرصه تبریک عرض می نماییم.

 مهندس محمدی  ضمن گرامیداشت دهه کرامت و جایگاه حضرت معصومه (س) و روز دختر در دین مبین اسلام تکریم بانوان را تکریم جامعه و ارزش نهادن به مبانی اسلام عنوان کرد.

 وی  بر همکاری همه جانبه ادارات و نهادها با ستاد برگزاری مراسم و همچنین بهره مندی از ظرفیت های مردمی در برپایی جشن ها  دهه کرامت تاکید نمود. وی در  ادامه گرامیداشت یاد و نام بنیانگذار جمهوری اسلامی را جزو وظایف آحاد جامعه دانست

در ادامه سرهنگ پیرو جانشین سپاه  گیلان غرب  برنامه های موضوع دهه کرامت و همچنین برنامه ریزی سوم خرداد و مراسم ارتحال امام خمینی(ره) را  تشریح نمودند

.